بهرام قاسمی:

فرافکنی و متهم کردن مستمر همسایگان راه حل مشکلات داخلی بحرین نیست

کدخبر: 2101307

سخنگوی وزارت خارجه به دولت بحرین توصیه کرد بجای فرافکنی مستمر و متهم کردن کردن همسایگان که سیاستی کهنه و ناکارآمد است، به توصیه‌های مکرر جامعه بین‌المللی در کنار گذاشتن رویکرد امنیتی به اعتراضات مدنی پاسخ مثبت دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد تلاش دیگر بار مقام‌های امنیتی بحرین برای ارتباط دادن مسائل داخلی این کشور با جمهوری اسلامی ایران، آن را دستاویزی نخ نما و شکست خورده برای سرپوش نهادن بر مشکلات داخلی خود دانست و افزود: دولت بحرین هر از چندی به بهانه مقابله با هسته‌های تروریستی خبر از دستگیری تعدادی از اتباع این کشور می‌دهد و ادعا می‌کند آنها با جمهوری اسلامی ایران در ارتباط بودند.

قاسمی خاطر نشان کرد: جامعه بین‌المللی بخوبی واقف است که بحران داخلی ٦ ساله بحرین نتیجه رویکرد امنیتی دولت به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز اکثریت مردم این کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر به دولت بحرین توصیه کرد بجای فرافکنی مستمر و متهم کردن کردن همسایگان که سیاستی کهنه و ناکارآمد است، به توصیه‌های مکرر جامعه بین‌المللی برای کنار گذاشتن رویکرد امنیتی به اعتراضات مدنی و آغاز مذاکره با رهبران اعتراضات مردمی پاسخ مثبت دهد.

ارسال نظر: