بازیکنان مورد نیاز را جذب کرده‌ایم، آیا باید ۱۰ بازیکن می‌گرفتیم؟

برانکو: نبود طارمی فقدان بزرگی برای پرسپولیس است/ امیدوارم دیدار با استقلال برگزار شود

کدخبر: 2102392

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی راضی هستم منشا و نعمتی از پیکان و مصلح از سپیدرود را گرفتیم و بازیکنانی که نیاز داشتیم را گرفته‌ایم. آیا باید ۱۰ بازیکن می‌گرفتیم؟!

به گزارش « نسیم آنلاین »، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نحوه کار بازیکنان خیلی راضی هستم یک مشکل کوچک داشتیم که آن هم مصدومیت مسلمان و انصاری بود و بقیه با حداکثر توان کار می‌کنند. با وجود گرمای هوا هیچ چیز جلودار بازیکنان ما نیست و صبح و عصر تمرین می‌کنند.

وی در مورد جدایی طارمی از پرسپولیس گفت: الان خبر ندارم کارش به کجا رسیده امروز باشگاه بودیم. باشگاه به او این امکان را داده که در صورت رضایت طرفین هم باشگاه و هم طارمی بتواند جدا شود و ما طارمی را درک می‌کنیم او عملا دو سال متوالی بهترین بازیکن و آقای گل فوتبال ایران بوده و آقای گل لیگ قهرمانان آسیا تا اینجای کار است. باشگاه های مختلف کارش را دنبال می‌کنند و برخی خواهان جذبش هستند.

برانکو افزود: طبیعی است که دوست داریم طارمی بماند اما باید این امکان را بدهیم که پیشرفت کند اگر برود فقدان بزرگی برای ما خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه جذب آلویس نانگ گفت: او را نمی‌شناسم او بازیکن است؟ چه کسی گفته او می‌خواهد به پرسپولیس بیاید؟ از باشگاه کسی این شایعه را تایید کرده است.

وی در مورد جذب بشار رسن بازیکن عراقی به کجا رسید گفت: تا جایی که می‌دانم لیگ برخی کشورها تمام نشده و ما کادر بازیکنان را بسته‌ایم اگر در دو سه روز آینده جدایی طارمی قطعی شود اگر امکان داشته باشیم بازیکن دیگری را جذب می‌کنیم در حال حاضر 5 بازیکن جوان جذب کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اردوی اوکراین و بازی با استقلال در آلمان گفت: سه بازی دوستانه در اوکراین داریم و امیدوارم بازی با استقلال هم انجام شود. هنوز حریفان ما به طور دقیق در اوکراین مشخص نشده است.

برانکو در مورد تقابل با علی کریمی گفت: یکبار دیگر به کریمی تبریک می‌گویم که چنین تصمیمی را گرفت که دانش و تجربیاتش را انتقال بدهد در این راه دانش خود را بیشتر کند. او در باشگاه‌های زیادی در خارج از کشور بازی کرده و می‌خواهد تجاربش را منتقل کند کار برای او آسان نخواهد بوند و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم به جز بازی با ما.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی دوستانه با استقلال گفت: اینها بازی های دوستانه است و دلیل این بازی می‌تواند مسایل مالی و اقتصادی باشد و هموطنان خارج از ایران هم این امکان را داشته باشند که بتوانند دربی را ببیند.

وی در مورد اینکه هواداران نگرانند که بازیکنان زیادی جذب نشده اند گفت: خیلی راضی هستم منشا و نعمتی از پیکان و مصلح از سپیدرود را گرفتیم و بازیکنانی که نیاز داشتیم را گرفته‌ایم آنهایی که می‌توانند بازی کنند. آیا باید 10 بازیکن می‌گرفتیم؟!

برانکو در مورد اینکه افتخاری گفته که رضائیان در استقلال حاشیه نخواهد داشت زیرا پرسپولیس حاشیه داشت گفت: من متوجه منظورش نشدم معنای این حرف چیست؟ این سوال و حرف را درک نمی‌کنم ربطی به ما هم ندارد و ما تلاش می‌کنیم بهتر و بهتر شویم و با کیفیت‌تر بازی کنیم و فقط و فقط به پرسپولیس توجه داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با الاهلی عربستان که خیلی هم برای جذب بازیکن خرج می‌کند گفت: در لیگ قهرمانان کیفیت خودمان را نشان داده‌ایم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و نباید هم بترسیم این بازی است که آنها می‌خواهند عدم موفقیت فصل قبل را جبران کنند بودجه خوبی دارند و یک ملی پوش اوکراینی را به عنوان سرمربی گرفته‌اند و همه تیم‌های یک چهارم خوب هستند العین را مقابل استقلال دیدیم.

ارسال نظر: