دادستان کل کشور در برنامه "نگاه یک":

دستگاه دیپلماسی به خروج اسم منافقین از لیست تروریست‌ها اعتراض کند/باید با تصویر و مدرک اقدامات منافقین را نمایش دهیم

کدخبر: 2102408

دادستان کل کشور گفت: امروز می‌بینیم که با آن حجم از اقدامات تروریستی منافقین باز هم اسم این گروه از لیست تروریست‌ها خارج می‌شود که این موضوع باید مورد اعتراض دستگاه دیپلماسی واقع شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور امشب در برنامه «نگاه یک» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر گفت: این هفته مناسب است مروری بر عملکرد قوه قضاییه شود و یادی از سید شهیدان دکتر بهشتی شود که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

وی افزود: من نظر شخصی خودم این است که باید حوادث ابتدای انقلاب برای عموم مردم به هر مناسبتی بازگو شود تا مردم خاطرشان باشد که جریان نفاق چه کرد.

دادستان کل کشور ادامه داد: امروز شاهدیم در دنیا به این جریان ضد انسانی پر و بال می‌دهند و همین امروز شاهد بودیم که در فرانسه که خود را مهد آزادی و دموکراسی می‌داند در حالیکه وزیر امور خارجه ما مهمانشان است کنفرانسی با محوریت منافقین تشکیل می‌دهند که آن فرد معلوم‌الحال از آمریکا بیاید در آن و حرفهای بر ضد ایران بزند.

منتظری گفت: با یک مرور اجمالی بر حوادث تلخ دهه شصت درمی‌یابیم که منافقین در سالهای اول انقلاب چه بالایی بر سر مردم آوردند و اگر نبود تلاش دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی معلوم نبود آنها چه کارهای با این مردم می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: شما نگاه کنید چه افراد شاخصی را از ما گرفتند و امروز ما را از داشتن آنها محروم کردند و در کنار آنها 17هزار نفر را کشتند و شهید کردند. جوانان باید بدانند اینها با کسانی که حتی شبیه پاسداران بودند چه کردند و آنها را سوزاندند.

دادستان کل کشور گفت: این چه دنیایی است که غربی ها با وقاحت اسم این جریان را از لیست تروریستها خارج کردند و این باید از سوی دستگاه دیپلماسی ما مورد اعتراض قرار گیرد.

وی افزود: ما باید یک‌سری جزوات و کتابچه‌هایی تهیه کنیم و در آن با تصویر و مدرک؛ اقدامات شوم منافقین در ابتدای انقلاب را نمایش دهیم.

ارسال نظر: