حضور جشنواره مردمی فیلم عمار در هفتمین بازار فیلم اسلامی

کدخبر: 2102468

جشنواره مردمی فیلم عمار در راستای تلاش برای حضور بین‌المللی سینمای انقلاب اسلامی در هفتمین بازار فیلم اسلامی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی افتتاح می‌شود حضور دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جشنواره مردمی فیلم عمار در راستای تلاش برای حضور بین المللی سینمای انقلاب اسلامی در هفتمین بازار فیلم اسلامی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی افتتاح می شود حضور دارد .

جشنواره مردمی فیلم عمار به منظور ارتباط مستقل با کشورها و موسسات مختلف کشورهای اسلامی و همچنین معرفی تهیه کنندگان و فیلمسازان و توزیع آثار ساخته شده در مدرسه سینمایی عمار در هفتمین بازار فیلم اسلامی که در مرکز نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار می شود حاضر شده است .

به گفته بهنام حیدری مسئول بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار، معرفی جشنواره عمار و فعالیت ها و ویژگی های آن، معرفی و توزیع آثار انقلابی و برگزیده جشنواره عمار و تسهیل توزیع آثار تولیدی مدرسه سینمایی عمار که به طور متوسط سالانه 30 تا 40 اثر در این مدرسه تولید می شود عامل اصلی حضور در بازار فیلم اسلامی است .

بنابر این گزارش، هفتمین بازار فیلم اسلامی روز گذشته(شنبه 10 تیرماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نائب رئیس پارلمان سوریه و 90 شبکه رادیو و تلویزیونی افتتاح شد که در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، معاون فنی سازمان صداوسیما، نایب رئیس پارلمان سوریه و مدیر شبکه العراقیه سخنرانی کردند .

ارسال نظر: