رحیمیان:

جلسات منظم با هدف آسیب‌شناسی جبهه مردمی برگزار می‌شود

کدخبر: 2102507

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری جلسات منظم و فشرده جبهه مردمی با هدف آسیب شناسی، بازسازی و تدوین استراتژی جدید عمل سیاسی و تشکیلاتی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان با بیان اینکه تحرکات و فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از انتخابات حتی یک روز هم متوقف نشده گفت: تجربه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تجربه ای بسیار گرانبها و مملو از درس های فراوان بود و جبهه مردمی پس از انتخابات تصمیم گرفته است که با استفاده از این تجربه سازمان کار، ادبیات و فعالیت های خود را نوسازی کند.

رحیمیان بااشاره به اینکه در سطوح مختلف جبهه مردمی از هیئت رییسه تا شورای مرکزی و ستاد جبهه ده ها جلسه طی هفته های گذشته با محوریت این مباحث برگزار شده، اضافه کرد: بحث ها در این باره با جدیت و دقت در حال پیشرفت است و به محض آنکه جمع بندی نهایی صورت بگیرد اجرای آن در سطوح مختلف آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: برخی مسائل دشوار است وجمع بندی آنها نیاز به زمان و مشورت ها و هماهنگی های متعدد دارد.

رحیمیان تاکید کرد: صیانت از انقلاب اسلامی و حقوق مردم، پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوان گرایی، آسیب شناسی و پیشگیری از تکرار آسیب های گذشته، رجوع به مبانی و روش های علمی، مشارکت دادن همه نیروهای موثر و توانمند و برنامه ریزی برای نمایندگی مطالبات مردم در راس اقدامات آینده خواهد بود.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری جلسات منظم و فشرده جبهه مردمی با هدف آسیب شناسی، بازسازی و تدوین استراتژی جدید عمل سیاسی و تشکیلاتی خبر داد.

ارسال نظر: