محسن رضایی با خانواده شهید مدافع حرم حمید قنادپور دیدار کرد

کدخبر: 2102594

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با خانواده شهید حمید قنادپور، آخرین شهید مدافع حرم خوزستان دیدار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سفر خود به خوزستان به دیدار یکی از خانواده‌های معظم شهدای اهواز رفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دوشنبه 12 تیر ماه همزمان با هشتم شوال سالروز تخریب گنبد و بارگاه ائمه بقیع(ع) به خانه شهید حمید قنادپور، آخرین شهید مدافع حرم خوزستان رفت و با خانواده این شهید اهوازی دیدار کرد.

سرلشکر رضایی در این دیدار خانواده شهید حمید قنادپور را مورد دلجویی قرار داد و برای آنان از درگاه ایزد منان طلب صبر و بردباری کرد.

خانواده شهید حمید قنادپور نیز در این دیدار خاطراتی را از این شهید عزیز بیان کردند.

به گزارش تسنیم، شهید حمید قناد‌پور از مدافعان حرم اهل استان خوزستان بود که در گروه پزشکی خدمت می‌کرد و در شهر حمص سوریه به شهادت رسید.

یکر پاک شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم استان خوزستان روز چهارشنبه 31 خرداد ماه همزمان با سالروز شهادت رزمنده دلیر شهید مصطفی چمران با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید حمید قنادپور از مسجد حجازی اهواز واقع در چهار راه آبادان، خیابان سلمان فارسی(نادری) آغاز شد و پس از مداحی و نوحه خوانی، آیت‌الله موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز بر پیکر پاکش نماز اقامه کرد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر مطهر شهید قنادپور به گلزار شهدای اهواز منتقل شد و در قطعه شهدای مدافع حرم در کنار شهید مصطفی رشیدپور آرام گرفت.

ارسال نظر: