گزارش «نسیم آنلاین»، از گردهمایی تروریست‌‌های چند ملیتی در مهد آزادی؛

بیعت داعشی‌های جدید با قدیمی‌ها در پاریس

کدخبر: 2102628

با انتشار اخبار متعدد از دیدارهای اعضای گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه با اعضای منافقین شکی در خصوص همکاری این گروهک با دیگر هم مسلکان خود نیست، موضوع مورد توجه اما این است که با حمایت آمریکا و عربستان از این گروهک‌ها باید جمع شدن این گروه‌ها در نشست پاریس را فراتر از شو سیاسی اجرا شده برآورد کرد.

گروه‌ سیاسی « نسیم آنلاین »‌- مجید فاضلی:: این روزها با برگزاری همایش منافقین در فرانسه بار دیگر نام این گروهک ترویستی در راس اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است.

گروهک تروریستی منافقین که از خرداد سال 60 وارد مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی ایران شده اکنون کارنامه‌‌ای مملو از جنایت و خیانت‌های مداوم به مردم ایران و منطقه دارد.

این سازمان تروریستی در سال‌های که از انقلاب اسلامی می‌گذرد انواع روش‌ها عداوت را با مردم و نظام اسلامی به نمایش گذاشته‌ که 14 هزار شهید ایرانی آمار حداقلی از شهدای ترور به دست گروهک منافقین طی نزدیک به چهار دهه گذشته است، گروهکی که دامنه اقدامات تروریستی خود را نه تنها به ایران بلکه به عراق و دیگر نقاط جهان هم کشانده‌ و مسئولیت قتل تعداد زیادی از شیعیان، کردها و دیگر مخالفین صدام حسین را برعهده دارد.

سازمان منافقین که از 17 خرداد 1365 با ورود مسعود رجوی به عراق در کنار صدام حسین برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد، در سال‌های بعد از جنگ هم در این کشور حضور چشمگیری در کنار دولت بعث داشت و با سرکوب شیعیان در انتفاضه شعبانیه و همچنین کردها، صدام حسین را از سقوط پس از جنگ اول خلیج فارس حفظ کرد.

مسعود رجوی قبل از آنکه پایگاه‌های نظامی خود را در عراق تاسیس کند، از همان سال 60 با فرار از ایران به همراه بنی‌صدر، شهر کوچک اورسورواز در استان سرژی فرانسه و در نزدیکی پاریس را به عنوان مرکز اصلی فعالیت خود قرار داد، محلی که پس از سقوط صدام حسین و همزمان با ناپدید شدن مسعود رجوی و همچنین انتقال مریم رجوی به فرانسه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

منافقین اکنون در حالی برای چندمین سالی متوالی در تاریخ 10 تیر، شو رسانه‌ای خود را برای مبارزه با ملت ایران در پاریس برگزار می‌کنند که عملا در زیر چتر حمایت دولت فرانسه قرار دارند؛ دولت فرانسه در شرایطی در جریان احضار سفیر خود به وزارت خارجه ایران در خصوص میزبانی نشست غیرقانونی این گروهک تروریستی، هرگونه تماس با منافقین را منکر می‌شود که چنین ادعایی با خدمات قابل‌توجهی که فرانسوی‌ها در این سال‌ها به منافقین داده‌اند در تناقض است.

سازمان مجاهدین خلق که روزگاری مبارزه با ایالات متحده آمریکا را مبارزه با نماد اصلی امپریالیسم می‌دانستند و به همین دلیل دست به ترور چندین نفر از مستشاران آمریکا در ایران زده بود امروزه دارای روابط تنگاتنگی با آنها هستند.

آمریکایی‌ها نه تنها این سال‌ها نام سازمان منافقین را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرده‌اند بلکه مدتی است که در نشست‌های منافقین حاضر می‌شوند و در کنار آنها از آرزوی خود برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گویند.

سازمان تروریستی مجاهدین خلق این روزها در حالی به سمت آمریکا چرخش کرده است که در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی ایران جاسوسی آنها برای شوروی، در جریان محاکمه محمدرضا سعادتی از اعضای ارشد این سازمان به جرم در اختیار گذاشتن پرونده سرلشکر مقربی به دبیر اول سفارت شوروی برملا شده بود

منافقین بعد از فرار به فرانسه و در جریان جنگ ایران و عراق همکاری نزدیکی با آمریکایی‌ها را آغاز کردند همکاری که به گفته سیمور هرش روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی بخشی از آن شامل آموزش نظامی و انجام عملیات تروریستی به اعضای منافقین در صحرای نوادای آمریکا بود؛ موضوعی که در مدارک کشف شده از پادگان اشرف در خصوص رفت و ‌آمد اعضای منافقین با مدت‌زمان مشخص به آمریکا بیشتر مورد تائید قرار گرفت.

ارتباط منافقین با آمریکایی‌ها پس از سقوط صدام نزدیک‌تر هم شد و در شرایطی که زمانی ایالات متحده برای جلوگیری از خشم مردم ایران و عراق که مورد ستم این گروه تروریستی قرار گرفته بودند نام سازمان مجاهدین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده بود، مدتی بعد نام این گروهک را از لیست سازمان‌های تروریستی خارجی کرد و با انتقال آن‌ها به آلبانی توانست اعضای این گروهک تروریستی را از آتش خشم مردم منطقه دور نگه دارد.

با گذشت ایام مریم رجوی که خرداد سال 82 در جریان تحقیقات ضدتروریستی پلیس فرانسه بازداشت شده بود اکنون با چراغ سبز آمریکا در نادیده گرفتن جنایات این گروهک تروریستی با نزدیکان رئیس جمهور آمریکا و دیگر شخصیت‌های غربی و عربی در پاریس نشست برگزار می‌کند و در پارلمان‌های اروپا و دیگر محل‌ها آزادانه به سخنرانی می‌پردازد و حتی گروهی از مقامات پیشین آمریکا وقاحت را به جای رسانده‌اند که فارغ از جنایات بی‌شمار منافقین در حق ملت ایران، چشم بر ترور 12 نفر از مستشاران ایالات متحده توسط منافقین هم بسته‌اند و چندی پیش طی نامه‌ای به ترامپ علنا خواستار برقراری گفتگو با شاخه سیاسی گروهک منافقین می‌شوند، درخواستی که به ارتباطات پنهانی دولت آمریکا با این گروهک که از دوران جنگ ایران و عراق آغاز شده رسمیت می‌دهد.

ارتباطات پنهان منافقین با غربی‌ها این سال‌ها شکل عیان‌تری به خود گرفته و کار به جایی رسیده که در نشستی که روز شنبه در پاریس برگزار شد اشخاصی چون رودی جولیانی شهردار اسبق نیویورک و نوت گینگریچ رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا، هر دو از نزدیکان ترامپ،‌ جان بولتون نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل، رابرت جوزف معاون سابق وزارت خارجه آمریکا؛ ترکی الفیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان؛ آلن نری از اعضای مجلس سنای فرانسه؛ جو لیبرمن سناتور سابق آمریکایی، خوزه لوئیز ساپاترو نخست وزیر پیشین اسپانیا، برنار کوشنر وزیر خارجه سابق فرانسه و نصر الحریری عضو هیأت معارضان سوریه حضور پیدا کرده و متفق‌القول دولت قانونی ایران را تهدید به براندازی نظامی و غیرنظامی نمودند.

این نشست در حالی با حضور مقامات یاد شده و برخی دیگر از سیاستمداران غربی-عربی برگزار شد که افشاگری‌های بزرگ برخی رسانه‌های غربی بر این نشست سایه انداخته بود. روزنامه واشنگتن‌پست در خصوص این نشست نوشت: این رفت و آمد مقامات غربی و سخنرانی در نشست منافقین در ازای دریافت حق‌الزحمه صورت گرفته است؛ آسوشیتدپرس و فاکس‌نیوز سال گذشته گزارش داده بودند که رودی جولیانی و نیوت گینگریچ برای سخنرانی علیه ایران از سخاوتمندی‌های سازمان مجاهدین خلق سود برده‌ و مبالغ کلانی را دریافت کرده‌اند، "الین چائو" وزیر حمل و نقل کابینه دونالد ترامپ هم پیش از این اعتراف کرده سازمان برای ایراد فقط یک سخنرانی ۵ دقیقه‌ای، ۵۰ هزار دلار به او پرداخت کرده است.

اما فارغ از افرادی که به دلیل دریافت پول در مراسم منافقین شرکت کرده بودند شاهزاده ترکی الفیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان یکی از افراد شاخص در این نشست بود؛ او که در نشست سال گذشته با به کاربردن لفظ مرحوم برای مسعود رجوی گمانه‌زنی‌ها در خصوص هلاکت سرکرده منافقین را بیش از پیش تقویت کرد امسال در سخنان مداخله‌جویانه خود با بیان اینکه من هم سقوط این رژیم (جمهوری اسلامی) را می‌خواهم تمرکز سخنرانی خود را بر تخریب ولایت فقیه،‌ امام خمینی(ره) و انتخابات در ایران قرار داد و گفت: تلاش برای براندازی در ایران تلاشی مشروع است.

این سخنان که توسط برخی از شبکه‌های عرب‌زبان، از جمله شبکه‌های سعودی العربیه، الحدث و شبکه اماراتی اسکای نیوز عربی مستقیما پخش می‌شد موید ارتباط نزدیک بین سعودی‌ها و سازمان منافقین است، ارتباطی که اخیرا با انتشار تصاویر سفر سال 66 مسعود رجوی به عربستان سعودی و برملا شدن نقش منافقین در کشتار مکه ابعاد بیشتری از سابقه آن فاش شده است.

سعودی‌ها که دلارهای نفتی زیادی را برای خروج منافقین از لیست گروه‌های تروریستی اروپا و آمریکا هزینه‌ کرده‌اند اکنون هم بخشی اعظم وظیفه تامین مالی این گروهک را در کنار آمریکا برعهده دارند، البته این گروهک هم در عوض در حال انجام وظیفه برای عربستان و عربستان است. نمونه‌ای از این انجام وظیفه را می‌توان در اخبار منتشر شده درباره همکاری اطلاعاتی و امنیتی منافقین با آمریکایی‌ها و سعودی‌ها برعلیه ایران جستجو کرد و نمونه دیگری از آن پشتیبانی تروریست‌ها منافقین از گروهک‌های تروریستی حاضر در عراق و سوریه است.

در شرایطی که سال 93 دیدار "احمد جرباء" رئیس ائتلاف معارضان سوری با مریم رجوی در پایتخت فرانسه علنی شده بود اکنون حسین مرتضی مدیر دفتر العالم در دمشق مدعی شده چند روز پیش از عملیات تروریستی داعش در تهران، عاملان این عملیات تروریستی با چندی از سران منافقین از جمله مریم رجوی دیدار و همچنین با یک افسر سعودی از طریق ویدئو کنفرانس نشست داشته‌اند.

وی از حضور نصر الحریری رئیس هیأت مخالفان سوری در ریاض، یاسر عبدالرحیم، فرمانده سابق اتاق عملیات جیش الفتح در حلب، حسن ابراهیم عطیه، ابواسامه الجولانی و تعدادی از عناصری که با اسرائیل و با سازمان اطلاعاتی اردن ارتباط هستند خبر داده است و جالب است بدانید که زمان حمله تروریستی داعش به تهران، دقیقا همان روزی است که سال 65 مسعود رجوی برای همکاری با صدام وارد عراق شده بود.

با انتشار اخبار متعدد از دیدارهای اعضای گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه با اعضای ارشد سازمان منافقین دیگر هیچ شکی در خصوص همکاری این گروهک با دیگر هم مسلکان خود که در کشورهای عراق و سوریه فعال هستند وجود ندارد، موضوع مورد توجه اما این است که با حمایت پیدا و پنهان آمریکا و عربستان از این گروهک‌ها باید جمع شدن این گروه‌ها در نشست پاریس را فراتر از شو سیاسی اجرا شده برآورد کرد.

نصرالحریری مذاکره کننده ارشد تروریست‌های سوریه در جریان مذاکرات ژنو که ماهاست در جلسات منافقین شرکت می‌کند و حتی در مراسم افطاری گروهک تروریستی منافقین در ماه رمضان به سخنرانی علنی و ایراد اتهام به جمهوری اسلامی نیز پرداخته بود شاید فقط نماینده‌ای آن چیزی است که در میدان نبرد میان ایران و جبهه مقاومت با تروریست‌های گروهک تروریستی منافقین و دیگر تروریست‌های حاضر در عراق و سوریه از جمله ارتش آزاد، داعش و جبهه فتح الشام در حال اتفاق است و به همین دلیل به نظر می‌رسد باید منتظر اجرای پروژه‌های مشترکی توسط این تروریست‌ها با طراحی جبهه غربی و عربی به سرکردگی آمریکا و عربستان سعودی برای مقابله جبهه مقاومت و ایران باشیم.

ارسال نظر: