در واکنش به بی عدالتی‌ در استخدام مربیان فنی و حرفه‌ای انجام شد؛

تجمع مربیان فرآیندی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مقابل مجلس

کدخبر: 2102657

روز گذشته تعدادی از مربیان فرایندی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار اجرای صحیح قانون تعیین تکلیف مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مصوب سال ۹۱ مجلس شورای اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، دیروز حدود چهل نفر از مربیان فرایندی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار اجرای صحیح قانون تعیین تکلیف مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مصوب سال 91 مجلس شورای اسلامی شدند.

لازم به ذکر است؛ اجرای این قانون با وقفه‌ای سه ساله در ابتدای سال 94 با برگزاری آزمون کتبی شروع شده ولی بر خلاف قانون شرایطی در دفترچه سازمان سنجش متولی برگزاری آزمون درج شد که عده‌ای از مربیان با تجربه از استخدام منع شدند.

همچنین؛ سازمان سال 92 و 93 بدلیل کمبود بودجه با تعدادی از مربیان خود قرارداد همکاری نبست و در زمان برگزاری آزمون شرط استخدام را همکاری در این دوسال قرار داد.

این مربیان در سال‌های 94 و بعد دعوت به همکاری شدند ولی از استخدام محروم شدند و سازمان این مربیان را فرآیندی می نامد و میگوید فرایند استخدام آنها تکمیل نشده و اخیرا در این سال از ادامه همکاری آنها جلوگیری کرده است.

قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان

ایین نامه دولت برای استخدام

ارسال نظر: