مسابقه "آدرنالین" میهمان جدید شبکه چهار

کدخبر: 2102665

مسابقه تلویزیونی "آدرنالین" برای پخش از شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا سبط احمدی تهیه کننده «آدرنالین» دگفت: مسابقه تلویزیونی «آدرنالین» با برخورداری از یک فضای مهیج، در آن اطلاعات عمومی شرکت کنندگان سنجیده می شود و قصد دارد تا به تقویت حافظه و حضور ذهن افراد کمک کند.

وی درباره مراحل این مسابقه گفت: در «آدرنالین» یک شرکت کننده با تعداد زیادی تماشاچی در استودیو حضور دارند که مجری برنامه مرحله به مرحله سوالات را از شرکت کننده می پرسد و اگر فرد شرکت کنند به 28 سوال مسابقه به درستی پاسخ دهد به جایزه اصلی برنامه که صدمیلیون تومان می باشد دست می یابد و جایزه خود را به صورت نقد در برنامه دریافت خواهد نمود.

وی درباره سوالات مسابقه گفت:سوالاتی که در این مسابقه پرسیده می شود سوالات مختلف در حوزه های ادبی، سینمایی، فرهنگی، اجتماعی و مسائل روز خواهد بود و یک مسابقه عمومی برای همه افراد جامعه است و کسانی که از حضور ذهن خوبی برخوردار هستند می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

سبط احمدی یادآور شد: در چند روز آینده تیزر مسابقه از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد و در آن شرایط و نحوه شرکت در این مسابقه تلویزیونی اعلام می شود.

وی زمان پخش مسابقه را اواسط مرداد ماه اعلام کرد و گفت: برای فاز اول «آدرنالین» 52 قسمت برآورد شده است و هم اکنون در مرحله اجرای دکور و طراحی سوالات هستیم و تمام تلاش تیم سازنده براین است تا مسابقه را برای پخش در اواسط مرداد ماه به آنتن پخش برسانیم.

تهیه کننده «آدرنالین» به طراحی دکور برنامه اشاره کرد و افزود: یک مسابقه تلویزیونی که از حضور تماشاچی در استودیو بهره می گیرد باید از فضای خوب و رنگ های جذاب و شادی برخوردار باشد که ما درتلاشیم یک دکور بزرگ و جذابی را برای برنامه آماده کنیم.

شبکه چهار سیما در تابستان امسال مجموعه ای از مسابقات مهیج تلویزیونی را روانه آنتن پخش خواهد کرد که از میان آنها می توان به مسابقه سینمایی «چهار،سه،دو،یک»، «ریسه» و«آدرنالین» اشاره کرد.

ارسال نظر: