عارف:

نشست مشترک رئیس‌جمهور و فراکسیون امید طی روزهای آینده تشکیل می‌شود/ پاسخگویی به مطالبات مردم در این دولت باید بیشتر باشد

کدخبر: 2102696

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: اعتقاد داریم که برجستگی‌های دولت دوم روحانی باید از لحاظ پاسخگویی به مطالبات مردم بیشتر باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم ترحیم سیدرضا نیری در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصیات اخلاقی آن مرحوم، اظهار داشت: آقای نیری چهره‌ای برجسته و خدوم بود که همه عمر خود را در راه آرمان‌های انقلاب گذاشت. وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در منطقه به ویژه آزادسازی موصل، افزود: تحولات منطقه قابل پیش‌بینی بود به این دلیل که حق پیروز است. انسجام خوبی که دوستان ما در منطقه دارند، نویدبخش بسته شدن پرونده تروریسم در منطقه است. رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به آن‌چه در دیدار فراکسیون امید با حسن روحانی در روزهای آتی مطرح خواهد شد، نیز عنوان کرد: اعتقاد داریم که برجستگی‌های دولت دوم آقای روحانی باید از لحاظ پاسخگویی به مطالبات مردم بیشتر باشد. مطالبات مردم روشن است و روحانی هم تعهد کرده و ما هم برای عمل به تعهدات و به خصوص جوانگرایی در خدمت وی هستیم. نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: جوانگرایی و دادن سهم بالاتر به زنان در مدیریت کلان اجرایی از دغدغه‌های ما بوده است که این موارد را در جلسه‌ای که با رییس‌جمهور خواهیم داشت، مطرح می‌کنیم. وی درباره زمان برگزاری جلسه فراکسیون امید با حسن روحانی اظهار کرد: این جلسه طی روزهای آینده و طبیعتا پیش از تشکیل کابینه جدید برگزار می‌شود.

ارسال نظر: