کاظم جلالی:

امیدواریم نیروهای انقلابی و کارآمد از سوی روحانی معرفی شوند

کدخبر: 2102727

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به در پیش بودن تشکیل دولت دوازدهم گفت: امیدواریم نیروهای انقلابی و کارآمد از سوی روحانی معرفی شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر ، با اشاره به ترکیب دولت دوازدهم اظهار کرد: امیدواریم نیروهای کارآمد، انقلابی، دردآشنا با دردهای مردم و به لحاظ سنی، جوان تر و با توان بالا از سوی آقای رئیس جمهور به مجلس معرفی شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت آینده بیشتر به کدام جریان سیاسی تعلق خواهد گرفت گفت: من فکر می کنم با توجه به اینکه مسیر آقای روحانی اعتدال است، باید از همه جریانات انقلاب و نظام در کابینه استفاده کند.

جلالی با بیان اینکه همه جریانات باید در کابینه آینده اثرگذار باشند تصریح کرد: جو جامعه باید تلطیف شود چراکه این دعواهای جریانی و سیاسی به نفع مردم نیست؛ وضعیت کشور، وضعیت خطیری است؛ باید دست به دست هم داده و مشکلات را برطرف کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا روحانی با اعضای فراکسیون امید یا مستقلین برای تصدی وزارتخانه های دولت آینده صحبتی کرده است گفت: اطلاعی ندارم؛ با ما که صحبتی نشده است.

ارسال نظر: