آخرین تحولات سوریه

درگیری‌ شدید در محور "عین‌ترما-جوبر"/ ارتش سوریه داعشی‌ها را در "الهیل" محاصره کرد

کدخبر: 2102778

منابع سوری از درگیری‌های شدید در حومه دمشق میان ارتش و تروریست‌های تکفیری و محاصره شدن داعشی‌ها در میدان نفتی الهیل خبر دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و تروریست‌های جبهه النصره و فیلق الرحمن در محور «عین ترما-جوبر» در شرق پایتخت جریان دارد و جنگنده‌های ارتش هم مواضع تروریست‌ها را در این مناطق بمباران می‌کنند.

یک منبع میدانی گفت: نیروهای سوری برای آغاز عملیات پیشروی جدید از سمت پل «زملکا» در محور عین ترما-جوبر با هدف جدا کردن کامل تروریست‌های جوبر آماده می‌شوند.

به گفته این منبع، این عملیات برای محاصره کامل گروه‌های تروریستی که در جوبر خندق‌ها و تونل‌هایی در طول محله تا عمق غوطه شرقی حفر کرده‌‌اند، به زمان نیاز دارد.

در بیابان سوریه هم نیروهای ارتش و همپیمانان به عملیات خود ادامه داده و میدان نفتی «الهیل» را که در اشغال تروریست‌های داعشی است، از سمت غرب ، جنوب و جنوب شرقی در محاصره خود قرار دادند.

در جنوب سوریه هم گروه‌های تروریستی بار دیگر آتش بس را در محله «المنشیه» نقض کردند و مواضع ارتش را هدف حملات خود قرار دادند که این تجاوز، سبب واکنش مناسب نیروهای ارتش به آنها شد.

ارسال نظر: