برگزاری نمایشگاه خط مینیاتور در نگارخانه ترانه باران

کدخبر: 2102781

نگارخانه ترانه باران در راستای اهداف فرهنگی ،توسعه و ترویج فرهنگ و هنرهای ایرانی، اسلامی و نقش حمایتی از هنرمندان این حوزه نمایشگاه خط مینیاتور از هنرمند خلاق، نادر تهرانی را برگزار کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نگارخانه ترانه باران در راستای اهداف فرهنگی ،توسعه و ترویج فرهنگ و هنرهای ایرانی ، اسلامی و نقش حمایتی از هنرمندان این حوزه اقدام به برگزاری نمایشگاه خط مینیاتور از هنرمند خلاق ، نادر تهرانی نموده است.

نادر تهرانی متولد ١٣٥٣ و عضو انجمن خوشنویسان است و با تلفیق خط و مینیاتور اقدام خلاقانه ای در عرصه ی تولید آثار هنری خود داشته است .

ترکیب نقشهای مینیاتوری، خط و رنگ ،جذابیت ویژه ای به آثار این هنرمند خلاق ، بخشیده است .

در گفتگو با نادر تهرانی گفت:من سعی نمودم رابطه هنر فاخر خوشنویسی را با ایجاد نمایه های عرفانی ، فضاهای تخیلی و خیال گرایانه به عرصه ظهور برسانم .او معتقد است هنر باید برای همه باشد و همه ی افراد جامعه باید بتوانند آثار هنری را در زندگی خود داشته باشند ،و به دنبال برگزاری نمایشگاههای است که بتواند آثار هنری خود را با طرحهای خلاق وجذاب و قیمتهای متعادل و مناسب به علاقه مندان ارائه کند.

افتتاح نمایشگاه آثار خلاقانه ی هنرمند ارجمند نادر تهرانی جمعه مورخ ٩٦/٤/١٦ در نگارخانه ترانه باران واقع در خ شریعتی،بعد از پل صدر،خ پل رومی،خ شریفی منش ،نبش کوچه لادن پلاک ٢٧ از ساعت ١٦ الی ٢٠ برگزار می شود.

این نمایشگاه تا تاریخ ٢٥ تیر ماه برقرار است و علاقه مندان می توانند همه روزه (غیر از جمعه)از ساعت ١٥ الی ١٩ از این آثار بازدید کنند .

ارسال نظر: