در همایش خانه احزاب عنوان شد

کرباسچی: حرف‌های گزنده دولت به نفع کشور نیست

کدخبر: 2102820

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: از دولت منتخب می‌خواهیم حرفهای گزنده نزند و این حرفها به نفع مصالح ملی نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب گفت: این تصور که فکر کنیم احزاب برای تضعیف قدرت نظام است اشتباه است. در 7 تیر حزب جمهوری اسلامی شهید داد و در همین جمع افرادی هستند که جانباز هستند.

وی با بیان اینکه بزرگترین بحث صنفی ما قدرت احزاب است، گفت: باید کاری کنیم خانه احزاب جای آن یک حزب قدرتمند را بگیرد و به یک جمع بندی برای وضعیت کشور برسیم تا نیروهای سیاسی مجتمع بشوند.

کرباسچی با اشاره به اینکه مرکز پژوهشهای مجلس 109 مشکل اساسی در کشور نام برده که باید برسی شود، گفت: همه تلاش کنیم در ده سال آینده بتوانیم این مشکلات را حل و فصل کنیم و برای تقویت و رشد و توسعه آن بتوانیم قدمی برداریم.

وی افزود: از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرفهای گزنده نزند و معتقدم به نفع مصالح ملی نیست. حرفهایی در ایام تبلیغات زده می‌شود اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیتهای نظام به نفع منافع ملی و کشور نیست.

کرباسچی تصریح کرد: رسانه‌های دیجیتال این خاصیت را دارد که بزرگترین حرفها را از آن عبور کنیم و تغییر دهیم. خبرنگاران امروز کارهایی می‌کنند که ما غبطه می‌خوریم. ما در کشور نارسایی‌هایی از جمله فقر داریم و خجالت می‌کشیم. من فیلمی دیدم که در روستایی نزدیک سردشت فرزندانش در طویله درس می‌خوانند و برخی خانواده‌ها هیچ سرپرستی در آن روستا ندارند.

دبیرکل حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: ما در خانه احزاب به فکر به فکر مصالح ملی باشیم و حکومتی قدرتمند است که احزاب در آن قدرتمند باشند.

ارسال نظر: