با هدف بررسی تاثیرات لیزینگ بر اقتصاد کشور و ارتقا رفاه اجتماعی

همایش ملی لیزینگ دانشگاه تهران آبان ماه برگزار می شود

کدخبر: 2102942

همایش لیزینگ، با رویکرد توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال، آبان ماه امسال با همکاری انجمن ملی لیزینگ ایران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، غلامرضا کرمی دبیر علمی همایش، با اعلام این خبر از "موانع و راهکارهای تامین منابع مالی در صنعت لیزینگ"، "نقش و عملکرد لیزینگ در نظام مالی ، بازار بدهی و اعتبارات و اقتصاد ملی"، "صنعت لیزینگ و رفاه اجتماعی" و " نقش صنعت لیزینگ در تامین مالی بنگاه ها"،"لیزینگ و مسائل زیست محیطی"،"تاثیر صنعت لیزینگ بر اقتصاد کشور" به عنوان مهمترین محورهای همایش فوق نام برد.

وی افزود: این همایش با ریاست محمد هادی موقعی دبیر کل انجمن ملی لیزینگ ایران و دبیرعلمی دکتر غلامرضا کرمی دبیر علمی و معاون دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مشارکت بیش از 30 نفر از اساتید حوزه لیزینگ،مالی و مدیریت کشور برگزار خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران ادامه داد: صنعت لیزینگ از ظرفیت های بسیار بالایی برای فعال شدن اقتصاد کشور برخوردار است و با توجه به اینکه تاکنون در بین بنگاه های اقتصادی موضوع لیزینگ چندان اقبال پیدا نکرده می توان زمینه فعال شدن این شرکت ها را فراهم کرد امروزه در کشورهای پیشرفته خودرو به بخش کوچکی از فعالیت لیزینگ ها تبدیل شده است و تامین مالی تجهیزات صنعتی، حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی، پزشکی و املاک تجاری و اداری از دیگر ظرفیت های این صنعت به شمار می رود.

غلامرضا کرمی اظهار کرد: دانشگاه تهران به عنوان قوی ترین مرجع علمی کشور سعی دارد با همکاری انجمن ملی لیزینگ ایران، بتواند این حرکت علمی را با مشارکت مدیران و متخصصین این حوزه برگزار نماید، همچنین این دانشگاه جهت توسعه مفاهیم کاربردی این صنعت اقدام به طراحی و راه اندازی دوره عالی مدیریت کسب وکار (MBA) با گرایش لیزینگ برای اولین بار در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نموده است.

وی در پایان از کلیه اساتید،متخصصین و صاحبنظران لیزینگ کشور دعوت کرد جهت ارسال مقالات و تجربیات موفق خود در این صنعت به وب سایت این کنفرانس مراجعه نمایند leasingconference.com و طرح ها و تحقیقات خود را جهت طرح در همایش ارسال نمایند.

ارسال نظر: