کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش باران تا آخر هفته در نیمه شمالی کشور/ افزایش دما در خوزستان

کدخبر: 2102988

اصغری با اعلام اینکه بارش باران تا آخر هفته در نیمه شمالی کشور ادامه دارد، تاکید کرد: با ورود دو موج بارشی از امروز شاهد بارش در شمال غرب و شمال کشور هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد اصغری اظهار داشت: براساس پیش بینی های هواشناسی، 15 تیر تا 15 مرداد گرمترین روزهای سال را شاهد خواهیم بود. این در حالی است که امسال به طور میانگین هوا 1.5 درجه گرمتر می شود.

وی ادامه داد: در هفته جاری روند افزایش دما در استان خوزستان تداوم داذد و هوا چند درجه گرمتر می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در جنوب شرق کشور شاهد تداوم بادهای 120 وزه خواهیم بود و سرعت باد امروز تا 80 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سرعت باد در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به 95 کیلومتر هم می رسد و بر میزان گرد و خاک افزوده می شود.

اصغری با اعلام اینکه بارش باران تا آخر هفته در نیمه شمالی کشور ادامه دارد، تاکید کرد: با ورود دو موج بارشی از امروز شاهد بارش در شمال غرب و شمال کشور هستیم. امروز برای استان های آذربایجان شرقی،غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش هایی از شمال خراسان رضوی بارش باران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به بارش در تهران، تاکید کرد: امروز به صورت پراکنده در تهران باران می بارد اما در آخر هفته هوای تهران بارانی بوده و شدت بارش ها زیاد است.

ارسال نظر: