طی پیام‌هایی به وزیر دفاع و فرمانده حشد‌الشعبی عراق

سردار دهقان آزادسازی کامل شهر موصل را تبریک گفت

کدخبر: 2103045

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق در آزاد سازی کامل شهر موصل را به وزیر دفاع و فرمانده حشد الشعبی این کشور تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه ای پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق در آزاد سازی کامل شهر موصل را به وزیر دفاع و فرمانده حشد الشعبی این کشور تبریک گفت.

متن پیام‌های سردار دهقان به شرح ذیل است:

برادر مجاهد جناب آقای هادی العامری

فرمانده محترم نیروهای بسیج مردمی عراق

سلام علیکم؛

خبر مسرت بخش و افتخار آمیز آزادی کامل شهرتاریخی موصل از دستان پلید گروه تروریستی داعش، قلوب همه دوستداران و حامیان ثبات، آرامش و امنیت در عراق به ویژه ملت، دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را شاد کرد.

با تبریک این موفقیت بزرگ به جنابعالی، فرماندهان، رزمندگان و مجاهدین سلحشور حشد الشعبی معتقدم زنجیره پیروزی‌های اخیر در عراق که با تشکیل نیروهای حشد الشعبی روند جدی‌تری به خود گرفت، جز با اخلاص، رشادت و ایثار رزمندگان جان برکف این نیروی اصیل و مردمی، تحت راهبری حکیمانه مرجعیت عالی شیعه و فرماندهان شجاع آن کشور تحقق نمی یافت.

با آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و رزمندگان سلحشور حشد الشعبی، امیدوارم در دوران پسا داعش نیز با حفظ روحیه جهادی و وحدت و انسجام همه نیروهای مسلح و مردمی در عراق شاهد امنیت پایدار و رشد و بالندگی کشور دوست و برادر عراق در همه عرصه ها باشیم.

***

سرلشکر عرفان محمود عبدالغفور عبدالله الحیالی

وزیر محترم دفاع جمهوری عراق

با اهداء گرم‌ترین سلام ها و درودها؛

مایلم صمیمانه ترین تبریکات خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جناب عالی، دولت، ملت و نیروهای مسلح کشور دوست و برادر عراق به مناسبت آزاد سازی شهر تاریخی موصل از سیطره تروریسم و پایان عمر خلافت خود خوانده داعش عرض نمایم.

اعتقاد راسخ دارم فروپاشی و اضمحلال تروریسم جز با اراده واقعی و همگانی دولت ها و تشکیل جبهه متحد علیه تروریسم امکان پذیر نخواهد بود.

این پیروزی بزرگ که منجر به خنثی شدن توطئه های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در عراق شده است، انشاء الله منجر به شکست کامل استراتژی جنگ نیابتی نظام سلطه در منطقه گردد.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن اعلام آمادگی کامل جهت تقویت و توسعه همکاری های دفاعی، نظامی و امنیتی میان دو کشور، سلامتی و موفقیت روز افزون جناب عالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظر: