شاه‌حسینی خبر داد:

اولین نمایش "به کودکان شلیک نکنید" در جشنواره فیلم فجر خواهد بود

کدخبر: 2103086

کارگردان "به کودکان شلیک نکنید" گفت: تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم تولید فیلم را حداقل در شش ماه نخست امسال آغاز کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "فرهنگ نیوز" نوشت: انسیه شاه حسینی درباره فیلم «به کودکان شلیک نکنید» گفت: تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا بتوانیم فیلم حداقل در شش ماه نخست امسال کلید بخورد و تولید آن را آغاز کنیم.

وی درباره فیلمبرداری در شهرهای جنوبی کشور ادامه داد: هنوز مشخص نیست که اصلی ترین لوکیشن فیلم در کدام شهر خواهد بود و در حال رایزنی در این زمینه هستیم ولی قطعا در تهران فیلمبرداری نخواهیم کرد؛ چرا که فیلم ژانر دفاع مقدسی دارد و نمی توان تمام آن را در پایتخت فیلمبرداری کرد.

کارگردان «به کودکان شلیک نکنید» تصریح کرد: همه هدف و تلاش مان این است که بتوانیم اولین نمایش این فیلم را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر داشته باشیم.

شاه حسینی خاطر نشان کرد: هنوز با بازیگری درباره حضور در این فیلم صحبت نکرده ایم ولی در صورت مهیا شدن شرایط به کارهایی از این قبیل به سرعت آغاز خواهد شد.

گفتنی است، «به کودکان شلیک نکنید» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی سید سعید سیدزاده در 25 آذرماه سال 94 پروانه ساخت دریافت کرد ولی به علت مشکل مالی تاکنون توانسته جلوی دوربین برود.

ارسال نظر: