سردار شیرازی در مراسم معارفه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

تقویت انسجام و هم‌افزایی انتظار رهبر انقلاب از نیروهای مسلح است

کدخبر: 2103098

رئیس دفتر نظامی رهبری انقلاب تصریح کرد: البته وحدت و اخوت بین نیروهای مسلح وجود دارد اما انتظار رهبری تقویت انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی دفتر معظم انقلاب صبح امروز در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رهبری در ابتدای حکم انتصاب حجت‌الاسلام محمد حسنی به این سمت 3 مدال افتخار به ایشان دادند که البته مسئولیت ایشان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: رهبری در این حکم بر ارتقای بصیرت و معنویت کارکنان ارتش تاکید کرده و بر لزوم توجه به خانواده‌ها اشاره داشتند که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

شیرازی افزود: امروز کارکنان نیروهای مسلح جوانانی هستند که بعد از انقلاب به این جرگه پیوستند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری همواره بر هم افزایی بین نیروهای مسلح که لازمه آن داشتن روحیه واحد و حرکت بر صراط مستقیم نظام است، تاکید دارند.

رئیس دفتر نظامی رهبری انقلاب تصریح کرد: البته وحدت و اخوت بین نیروهای مسلح وجود دارد اما انتظار رهبری تقویت انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح است.

سردار شیرازی سازمان عقیدتی سیاسی را یکی از سازمان‌های اثرگذار در ارتش دانست که باید در جهت انجام ماموریت به فرمانده کل کمک کند.

وی با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام ال هاشم رئیس پیشین این سازمان اظهار داشت: وقتی دفتر رهبری ایشان را برای استان آذربایجان شرقی معرفی کردند حضرت آقا فرمودند من من انتصاب اقای آل هاشم را می‌پذیرم ولی برای ارتش هم دغدغعه دارم که این نشان از رضایتمندی آقا از خدمات حجت‌ا لاسلام آل هاشم است.

ارسال نظر: