سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

هجمه‌ها به سپاه مسائل پیش پا افتاده‌ای است/ سپاه عادت کرده به مسائل کوچک نگاهی نکند

کدخبر: 2103145

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هجمه‌ها به سپاه مسائل پیش پا افتاده‌ای هستند و اساسا سپاه عادت کرده به مسائل کوچک نگاه نکند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در حاشیه سومین همایش ملی راهیان نور و در جمع خبرنگان درباره هجمه‌ها علیه سپاه گفت: هر زمان که سپاه با قدرت عمل می‌کند و از منافع این ملت و انقلاب دفاع می‌کند و در مقابل قدرت‌های بزرگ می‌ایستد به صورت طبیعی واکنش‌های نظام سلطه و امتدادهای داخلی آن شدید می‌شود و این یک واقعیت جریاندار و تمام ناشدنی است.

وی افزود: سپاه هم خودش را در این میدان بزرگ تقابل با دشمنان می‌بیند و استقامت و تحمل و ثبات قدمش برای عبور از این مسائل بالاست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما به راهمان برای ساخت یک قدرت نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر برای جامعه اسلامی‌مان و دفاع از مظلومان و مستضعفان در جهان اسلام و گرفتن حق مسلمانان از سلطه‌گران و مستبدان و راهمان برای دفاع از استقلال و ارزشهای کشور و گشودن راهی برای پیشرفتهای بزرگ ادامه می‌دهیم.

سردار سلامی اظهار داشت: این هجمه‌ها مسائل پیش پا افتاده‌ای است و اساسا سپاه عادت کرده است به مسائل کوچک نگاهی نکند و انشاءالله مسیرمان را تا پیروزی‌های بزرگ و نهایی ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر: