پورمختار در تشریح نشست غیرعلنی مجلس مطرح کرد

اعتراض نمایندگان به گزارش سیف درمورد پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی

کدخبر: 2103183

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش ارائه شده توسط رئیس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی مجلس درمورد پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی اعتراض نمایندگان را به همراه داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس گزارشی را در خصوص اقدامات انجام شده برای سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری در جهت پرداخت مطالبات آنها ارایه داد که اعتراض نمایندگان حاضر را به همراه داشت.

وی افزود: سیف در گزارش خود عنوان کرد که مطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی که با مشکل مواجه شدند تا سقف 50 میلیون پرداخت شده است و در حال انجام امور هستیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس کل بانک مرکزی با ارائه آمار غیرشفاف در مورد میزان تخلف انجام شده در ارتباط با این موسسات مالی گفت که بانک مرکزی به دنبال ساماندهی موسسات مالی و اعتباری است و به طور کل گزارش وی را می‌توان یک گزارش غیرواقعی و یکسویه دانست.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس نیز مطالبی را در این باره مطرح کرد که در واقع می‌ توان صحبت‌های وی را کپی‌برداری از صحبت‌های رئیس‌کل بانک مرکزی دانست و حرف‌های وی تکرار گزارش ناصحیح و غیرواقعی سیف بود.

ارسال نظر: