چمران در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر؛

باغ کتاب تهران قطب فرهنگی کشور است

کدخبر: 2103191

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باغ کتاب شهر تهران می‌تواند قطب فرهنگی قوی برای کشور باشد، به همین دلیل امیدوارم مردم از این مجموعه استفاده شایان کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از مجموعه باغ کتاب در روز یکشنبه ۱۸ تیرماه، اظهار داشت: این مرکز می تواند قطب فرهنگی قوی برای شهروندان تهران و کشور باشد.

وی افزود: امیدواریم که مردم ایران از مجموعه فرهنگی باغ کتاب شهر تهراناستفاده شایان داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به مردم موصل در خصوص آزادی این شهر، گفت: خوشحال هستیم که مردم این شهر از شر تروریست‌ها رهایی یافتند. امیدواریم که شاهد آزادی سوریه از دست ظالمان باشیم.

چمران با اشاره به سالگرد حمله مصلحانه به مسجد گوهرشاد در روز ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴، تصریح کرد: این حمله در خصوص حجاب بانوان صورت گرفت، چراکه رضا شاه مخالف حجاب بود، به همین دلیل جمعی از مردم مظلوم کشور را در مسجد گوهرشاد به شهادت رساند.

وی گفت: بیست و سوم تیرماه سالگرد گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری را خدمت عزیزان مجلس خبرگان تبریک می گویم و امیدوارم که آنها همیشه در ایفای نقش خود موفق باشند.

ارسال نظر: