ولایتی در جمع خبرنگاران:

وزارت علوم رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد را تایید نکند رشته‌ها مطابق دستور مجلس عملیاتی می‌شود

کدخبر: 2103212

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: اگر وزارت علوم رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد را تائید نکند طبق قانون مجلس این خواسته دانشگاه آزاد عملیاتی خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در حاشیه نشست مسؤولان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران گفت: وزارت علوم 1500 رشته محل را تایید کرد مابقی را اگر تایید نکرد طبق قانون مجلس این خواسته دانشگاه آزاد عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: قانونی که در سال 67 در مجلس تصویب شده است مطمئن هستیم که بار دیگر مورد تایید قرار می‌گیرد و دانشگاه آزاد به توسعه خود می‌پردازد.

ولایتی خاطرنشان کرد: ما تابع قوانین مجلس هستیم. قانونی که توسط مجلس تصویب شده است رشته محل‌های این دانشگاه را قانونی می‌داند.

ولایتی در رابطه با آزادی موصل گفت: پیروزی کشور عراق در موصول را پیروزی خود می‌دانیم چراکه ایران و کشور عراق همسایه هستند و مشترکات متعددی میان این دو ملت وجود دارد. این دو ملت به دلیل مشترکات متعدد به یکدیگر متصل شده اند و سرنوشت انها به یکدیگر پیوند خورده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از زمانی که انقلاب مردم عراق پیروز شد از هیچ کمکی به این کشور دریغ نکرده است. بسیار خوشحال هستیم چراکه امریکایی‌ها و غربی‌ها پیش بینی کردند که آزادی موصول سال‌ها به طول انجامد اما به همت مردم، دولت و ارتش عراق موصل آزاد شد.

وی گفت: امیدواریم مردم عراق که تا این میزان برای آزادی موصل فداکاری کرده‌اند بتوانند کشور خود را به پیش ببرند. کشور عراق شایستگی دارد تا به عنوان یکی از کشورهای مسلمان در خدمت آرمان‌های اسلامی باشد.

ولایتی عنوان کرد: من به دولت و ملت و ارتش عراق و همه کسانی که برای آزاد سازی موصل فداکاری کرده‌اند تا این شهر از شر اشرار و وابستگان و از شر نیروهای داعش آزاد شود از صمیم قلب تبریک عرض می‌کنم.

ارسال نظر: