«نسیم آنلاین»، گزارش می‌دهد

واکنش‌های دنباله‌دار به سوتی کانال ضدانقلاب

کدخبر: 2103232

با گذشت دو روز از ماجرای سوتی کانال ضدانقلاب هنوز بسیاری از فعالین در اینستاگرام و توئیتر با انتشار عکس‌های ساختگی از حضور مسعود ده‌نمکی در اتفاقات مهم جهانی سوتی این کانال ضدانقلاب را مسخره کرده‌اند.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »: به مناسبت سالگرد فتنه 18 تیر 1387 کانال ضدانقلابی مملکته عکسی از مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما منتشر کرد و مدعی شده بود که عکس مربوط به حضور وی در جریان اتفاقات آن سال است و در ادامه هم نوشته بود "هشت سال بعدش رفتیم فیلم ایشان رو پرفروش‌ترین فیلم سینما کردیم."

نکته جالب در این ماجرا این بود که عکس منتشر شده نه مربوط به فتنه سال 87 بلکه عکسی از سرصحنه فیلم‌برداری اخراجی‌های یک بود.

مسعود ده‌نمکی با انتشار عکس اصلی که کانال مملکته بخشی از آن را حذف کرده بود نوشت: "وقتی شیطنت یک عکاس سر صحنه فیلم تیتر سایت‌ها‌ی مدعی روشنفکری و باعث قضاوت دیگران می‌شود.

اینجا کوی دانشگاه است نه سر صحنه فیلم باور کنید!

اخلاق کیلویی چند؟

این شتر دروغ‌پردازی در خانه همه می‌خوابد دیر و زود دارد سوخت و سوز ندارد !

بعضی‌ها با سکوتشان آنروز توقع دفاع نداشته باشند. آسیاب به نوبت.

ان الله مع‌نا"

پس از انتشار عکس اصلی توسط مسعود ده‌نمکی، کانال مملکته مجبور شد متن خود را اینگونه ویرایش کند: ده‌نمکی که در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ در جریان اتفاقات کوی دانشگاه تهران حاضر بود رو #هشت سال بعدش رفتیم فیلمش رو پرفروش‌ترین فیلم سینما کردیم. (عکس از پشت صحنه اخراجی‌ها)

اما این پایان ماجرا نبود و هنوز با گذشت دو روز از این ماجرا، موضوع سوتی مملکته دست مایه طنز بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شده و بسیاری از فعالین در اینستاگرام و توئیتر با انتشار عکس‌های ساختگی از حضور مسعود ده‌نمکی در اتفاقات مهم جهانی این سوتی کانال ضدانقلاب مملکته را مسخره کرده‌اند که برخی از آنها در ادامه می‌آید.

@mahdibr75 با انتشار عکسی از کودتا در ترکیه زیر نوشت: #دهنمکی در کنار کودتاچیان ترکیه. چندسال قبلش رفتیم فیلم ایشان رو پرفروشترین فیلم سینما کردیم.

@MikOyOREl5Cazk6 هم با انتشار عکس دیگری از اخراجی‌ها نوشت: تصویری لو رفته از اعدام دسته جمعی دانشجویان توسط #مسعود_دهنمکی در #۱۸تیر۷۸

#مملکته #اخراجیها

@Hj_Petros تصویر دیگری از سریال معراجی‌ها نوشت: تصاویر منتشر نشده از دانشجویانی که مسعود ده نمکی کتکشون زده حالا برو فیلماشو پر فروش کن و به این سندهای جنایت رژیم اهمیت نده :(

#١٨تیر۷۸

@NiMRookh تصویری از ده‌نمکی و احمد باطبی با اعدام‌های داعش ادغام کرد و نوشت: ده نمکی در حال اعدام احمد باطبی از معترضان #تیر78 در کوی دانشگاه بعدش رفتیم سینما فیلمشو پرفروش ترین فیلم سینما کردیم!

#مملکته

@MesleAbazar تصویری را از هیلتر منتشر کرد و نوشت: تصویری دیده نشده از ده نمکی در #۱۸تیر در حالیکه که پشتیبان هیتلر بود متاسفانه ۸ سال بعدش رفتیم سینما فیلمش رو پر فروش ترین کردیم :|

@President_Raw عکسی از اعتراضات اخیر به اجلاس گروه 20 در هامبورگ را منتشر کرد و نوشت: #ده_نمکی در 18 تیر 1396 در جریان اعتراضات هامبورگ، هشت سال قبل رفتیم فیلم ایشان را پر فروش ترین فیلم سینما کردیم.

#مملکته

@Hasanshahi2 عکس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا منتشر کرد و نوشت: #ده_نمکی در 13 آبان 58،درجریان اتفاقات تسخیر لانه جاسوسی. بیست و هشت سال بعدش رفتیم فیلم ایشان رو پُرفروش ترین فیلم سینما کردیم

@faridebrahimi62 با انتشار عکسی از فیلم رمبو نوشت: #آمدنیوز افشا کرد: تصویری دیده نشده از مسعود ده نمکی در ۱۸ تیر در حال کشتار دانشجویان کوی دانشگاه. کسانی که مشکل قلبی دارند نبینند!

@mmkamali با اشاره ضمنی به اظهارات امروز رئیس جمهور در خصوص ساخت موشک توسط دولت نوشت: ده نمکی در حال دزدیدن موشک های دولت و انتقال اونا به سپاه

@sadegh1996_e تصویری از حضور ده‌نمکی در کنار طناب‌دار سرصحنه فیلم‌برداری منتشر کرد و نوشت: پاسخ #مملکته به جوسازی های اخیر دلواپسان: "این تصاویر به وضوح نشان میدهد که #دهنمکی بازیگران رو اعدام هم میکرده ، اینو چی میگید؟!"

ارسال نظر: