تأمین روشنایی پل های عابر بزرگراه امام علی (ع)

کدخبر: 2103360

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۷ از خدمت رسانی به شهروندان و تأمین روشنایی پل های عابر پیاده بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هاله خدادادی رئیس اداره زیباسازی منطقه بیان داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار در منظر شهری، پل های عابر پیاده هستند که طراحی و نورپردازی آنها به بهبود چشم اندازهای شهری کمک می کند.

وی افزود: امروزه عابرین پیاده بیشتر درگیر ترافیک های معابر بوده که یکی از راه های موثر برای کاهش تصادفات عبور و مرور از خیابان و یا ترافیک معبرها، پل های عابر پیاده هستند که رسیدگی به این المان شهری و رفع مشکلات آن می تواند باعث ترغیب شهروندان برای استفاده از این مهم باشد. از همین رو شهرداری منطقه 7 با بازدیدهای روزانه تیم های اجرایی سعی دارد تا ضمن رفع بهنگام مشکلات شهری به المان های شهری که برای استفاده عموم است توجه ویژه ای داشته باشد.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 در تشریح برنامه های اجرایی اداره زیباسازی برای خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء ایمنی حاشیه های کناری و بی دفاع بزرگراه ها، به تأمین روشنایی پل های عابر پیاده در بزرگراه امام علی(ع) و کوچه فتاحی منش اشاره کرد.

به گفته ی وی این عملیات طی 3 شب توسط اکیپ اجرایی زیباسازی و با استفاده از نوار نئوفلکسی انجام شده که مورد استقبال و رضایتمندی شهروندان در این محل قرار گرفت.

ارسال نظر: