در حاشیه مراسم اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاد

ولایتی استعفای «ناطق نوری» را تائید کرد

کدخبر: 2103933

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد در رابطه با ماجرای استعفای ناطق‌ نوری گفت: حجت‌‌الاسلام ناطق نوری از هیات موسس دانشگاه آزاد استعفا داده ولی ما خواهش کردیم استعفایش را پس بگیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاد به فرهاد رهبر در جمع خبرنگاران گفت: بعد از تغییر ساختار شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد امروز دومین جلسه این شورا برگزار شد.

وی افزود: ریاست فرهاد رهبر روز گذشته از سوی کمیته منتخب شورایعالی انقلاب فرهنگی تایید شد.

ولایتی تاکید کرد: هیچ واحدی از واحدهای دانشگاه نباید تعطیل شود. امیدواریم شورای اقتصاد دانش بنیان بتواند در حوزه اقتصادی برای رفع مشکلات اقدام کند.

وی در رابطه با ماجرای استعفای ناطق‌نوری هم گفت: حجت‌‌الاسلام ناطق نوری از هیات موسس دانشگاه آزاد استعفا داده ولی ما خواهش کردیم استعفایش را پس بگیرد.

وی اظهار داشت: سید حسن خمینی از هیأت مؤسس دانشگاه استعفا نکرده است.

ولایتی با اشاره به تأیید ریاست فرهاد رهبر از سوی کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تشکر از اعضای این شورا که با حسن نیت به رهبر رأی دادند، گفت: اولویت فعالیت‌های فرهاد رهبر بررسی سریع و دقیق وضعیت دانشگاه آزاد و حل مسائل بودجه‌ای دانشگاه است که حل مسائل بودجه‌ای حل شدنی است.

وی ادامه داد: هدف نهایی ما این است که دانشگاه آزاد در کشور ارتقاء یابد و حرف اول را بزند و فرهاد رهبر توانایی انجام این کار را دارد که امیدواریم در 2 ماه آینده با ریاست رهبر و حمایت عملی اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد تحول محسوسی را در این دانشگاه شاهد باشیم.

وی در رابطه با عهدشکنی‌های آمریکا گفت: ما هیچ نگرانی از حرکت خصمانه آمریکا نداریم زیرا هیچگاه در این 37 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد وجود نداشته که آمریکایی‌ها با حسن‌نیت با ما برخورد کرده باشند و همواره به صورت اعلام شده یا اعلام نشده ما مورد تحریم بودیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی نشان داده که می‌تواند با اعتماد به‌نفس، با اتکا به خود و همکاری با تمامی دستگاه‌ها روابط سازنده‌ای با بسیاری از کشورها از جمله روسیه، چین و تعداد قابل ملاحظه‌ای از کشورهای اروپایی داشته باشد و مسائل اقتصادی را با قدرت پیش ببرد.

ولایتی عنوان کرد: آمریکایی‌ها پیش از اینکه نتیجه مادی و فیزیکی از مصوبه خود بگیرند به دنبال استفاده تبلیغاتی هستند، رژیم صهیونیستی و مستکبران منطقه نیز به همین صورت عمل می‌کنند که امیدواریم نظام جمهوری اسلامی با قدرت کار خود را ادامه دهد.

وی در رابطه با استعفای ناطق نوری از هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: آقای ناطق نوری استعفا داده است ولی از وی خواهش می‌کنیم استعفای خود را پس بگیرد زیرا حضور وی در هیأت موسس دانشگاه آزاد مغتنم است و باز هم حضوری از ایشان درخواست می‌کنم که استعفای خود را پس بگیرد.

ولایتی گفت: سید حسن خمینی از هیأت مؤسس دانشگاه آزاد استعفا نداده است.

منبع: فارس

ارسال نظر: