صحبت های کمالوند در نشست خبری

کمالوند: تا فردا صبح خوشحالی می کنیم/اگر موقعیت ها گل می شد، نتیجه غیرقابل باوری رقم می خورد

کدخبر: 2104757

سرمربی تیم صنعت نفت گفت: بابت این نتیجه خوشحالیم و از هواداران آبادانی تشکر می کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » فراز کمالوند پس از برد مقابل استقلال اظهار داشت :جا دارد از همه هواداران عزیز و مظلومى که از ساعت‌ها قبل از بازی در گرمای 55 در جه آبادان حاضر شدند و تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند تشکر می‌کنم .

او افزود :این برد را به همه هواداران و پدر مرحومم تقدیم می‌کنم وخوشحال هستم که در شهری که پدرم به دنیا آمده توانستیم به برد دست پیدا کنیم .هیچ وقت زیاده خواه نیستیم اما استحقاق پیروزی بیش از یک گل را داشتیم و یک موقعیت گل به استقلال ندادیم اما 4 موقعیت صدرصد گلزنی را از دست دادیم.خوشبختانه شور هواداران و تلاش بازیکنان باعث شد خیلی زود روی غلتک بیفتیم. این تیم اگر مورد حمایت قرار بگیرد بهتر می‌شود

کمالوند ادامه داد :هنوز نتوانسته‌ایم که پول قرارداد بازیکنان را بدهیم اما مسئولان و مدیران باشگاه و منطقه ازاد و پالایشگاه پشت تیم هستند. مردم اعلام مى کردند که سه بار پشت سر هم به استقلال باخته‌ایم البته در این میان نباید از ارزش های فنی استقلال کم کنیم اما اگر توپ های شیمبا و کرار گل می‌شد نتیجه ای غیر قابل باور رخ می‌داد.

او افزود: من قبل از بازی‌ هم گفتم برد این بازی خیلی خوشحالم نمی‌کند و از باخت آن هم خیلی مهم نیست اما خوشحالم که پیروز شدیم.

سرمربى تیم صنعت نفت ابادان در مورد مصدومیت مرتضی اسدی گفت: اسدى از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که البته نگران این بودم که او دچار پارگی عضله نشده باشد که خوشبختانه مشکلى پیش نیامده بود .از نظر روحی خودم به او وابسته ام . با تعویض او بغلانی به تیم آمد که باید از او هم تشکر کنم که تیم را به خوبی مدیریت کرد. فکر می‌کنم مصدومیت مرتضی هم جدی نباشد.

او بیان کرد :برد و باخت این بازی مهم نبود .به طور حتم تیم ما از هفته‌های آینده بهتر و هماهنگ‌تر خواهد شد و با حمایت هواداران زودتر روی غلتک افتادیم. تمام بازیکنان ما خوب کار کردند. مگنو تمام توپ‌های اول را زد. در اینجا هم باید به آن عده افرادى که همیشه توی کار صنعت نفت می‌گذارند بگویم داستان‌شان را جمع کنند و بروند. دیگر وقت آن است که صنعت نفت پا بگیرد. من قول داده‌ام این تیم رتبه تک رقمی بیاورد.

وی در مورد بازی جاسم کرار نیز گفت: درست یادم هست روزی که خواستم کرار بیاید، همه می‌گفتند او حاشیه دارد اما دیدید که چقدر خوب بازی کرد. از همان اول هم گفتم بگذارید کرار بیاید مدیریت او را با من. من جاسم کرار را به ایران و تراکتورسازی آوردم. قطعاً او در بازی‌های آینده با تیم هم هماهنگ‌تر خواهد شد.

کمالوند در مورد اینکه بازی هفته آینده را چگونه می‌بینید، اظهار داشت: اجازه بدهید تا فردا صبح خوشحالی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: