نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا؛

۹۰۰ میلیارد تومان برای تبدیل شدن به گران ترین بازیکن تاریخ/چینی ها به دنبال ستاره مسلمان رئال/«شعبده باز» در آستانه سفر به ایتالیا

کدخبر: 2104808

نقل و انتقالات اروپایی در چند روز گذشته با بیشتر شدن فعالیت‌ تیم‌های بزرگ اروپایی رنگ و بوی متفاوتی گرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نقل و انتقالات اروپا پس از چند روز که خبر خاصی را در پی نداشت بسیار پر خبر شده و تیم‌های بزرگ اروپایی در حال ارائه پیشنهاد‌های مختلف و جذب بازیکنان دیگر تیم‌ها هستند. در این میان تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید و آرسنال در چند روز گذشته فعالیتی را در این بازار نداشته اند.

لیگ جزیره

لیگ جزیره این روز‌ها شاهد یار گیری بسیار قوی تیم‌هایی مانند چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال است. الیته دیگر تیم‌های این لیگ هم در چند روز گذشته بسیار پر خبر بوده اند و بازیکنان زیادی را جذب کرده اند.

چلسی

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

کونته سرمربی آبی پوشان لندنی به پشتوانه مالک ثرمتمند چلسی بازهم سراغ بازیکنان زیادی رفته است و با آلوارو موراتا، تیمو باکایوکو، ویلی کابایرو، آنتونیو رودیگر، عبدالرحمن بابا، مارکو فن خینخل و ماریو پاسالیچ قرارداد امضا کردند و در مقابل بازیکنانی نظیر آسمیر بگوویچ، جان تری، خوان کوادرادو، کریستین آتسو، ناتان آکه و برتراند ترائوره را برای فروش گذاشته اند.

منچستر یونایتد

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

روملو لوکاکو، ویکتور لیندلوف و آندرس پریرا بازیکنانی هستند که توانستند نظر آقای خاص را جلب کنند و به تیم منچستر یونایتد ملحق شوند و در مقابل زلاتان ایبراهیموویچ و وین رونی ستاره‌های شیاطین سرخ از این تیم جدا شدند.

منچستر سیتی

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

سرلن منچسترسیتی مانند ۲ فصل گذشته با قدرت پا به بازار نقل و انتقالات گذاشتند و توانستند در همان ابتدا با دنیلو، داگلاس لوئیز، کایل واکر، برناردو سیلوا، ادرسون، سمیر نصری، جو هارت و الیاکیم مانگالا قرارداد امضا کنند. اما مسئولان منچسترسیتی و گواردیولا همان طور که بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند در مقابل بازیکنانی مانند نولیتو، پابلو زابالتا، ویلی کابایرو، گائل کلیچی، خسوس ناواس، باکاری سانیا، انس اونال و آرون موی از تیم آن‌ها جدا شدند.

آرسنال

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

ونگر مربی ماندگار توپچی‌های لندن مانند ادوار گذشته به سراغ بازیکنان جوان رفته است و با الکساندر لاکازت، سئاد کولاشیناچ و یوئل کمپل به توافق رسیده است. تیم بازیکن ساز آرسنال مانند سال‌های گذشته تعدادی بازیکن خوب خود را مثل وویچک شزنی و یایا سانوگو را از دست داد.

لیورپول

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

مسئولان تیم لیورپول با اندرو رابرتسون، محمد صلاح و دومنیک سولانکه به توافق رسیدند و در مقابل سرمربی لیورپول تنها آندره ویزدم را برای فروش گذاشت.

لالیگا اسپانیا

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

باشگاه‌های اسپانیایی به قدری از ستارگان فوتبال سود می‌برند که در این بازار بیشتر نقش فروشنده را بازی کردند تا خریدار با این حال بارسلونا سرانجام پس از مدت‌ها فعالیت خود را در این بازار برای جذب بازیکن جدید آغاز کرده است.

بارسلونا

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

سران بارسلونا همیشه در بازار نقل و انتقالات خبر ساز بوده اند و امسال هم با مارلون، مونیر الحدادی، جرارد دلوفئو، توماس فرمالن، داگلاس و سرخی سمپر به توافق رسیدند و در مقابل جوردی ماسیپ، کریستین تیو و ژرمی متیو را برای فروش گذاشتند.

رئال مادرید

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

شاگردان زیدان پس از قهرمانی در لیگ برتر اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا توانستند بازهم به صدر برترین تیم‌های باشگاه دنیا بازگردند و با تئو هرناندز، دنی سبایوس، مارکوس یورنته، بورخا مایورال و خسوس وایخو به توافق رسیدند. سران باشگاه رئال مادرید بازهم نشان دادند به ستاره‌های خود متکی نیستند و به راحتی آن‌ها به فروش می‌رسانند و این بارهم دنیلو، آلوارو موراتا، په په، فابیو کوئنترائو، ماریانو دیاز، دیگو یورنته و خامس رودریگز را به تیم‌های دیگر منتقل کردند.

سری آ. ایتالیا

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

باشگاه‌های ایتالیایی در چند روز گذشته بسیار خبر ساز بودند و نقل و انتقالات بزرگی را در این بازار انجام داده اند. یوونتوس، میلان و اینتر باشگاه‌هایی بودند که حضور خوبی در این بازار داشته اند.

یوونتوس

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

یووه ای‌ها با متئو دی شیلیو، وویچک شزنی، داگلاس کاستا، خوان کوادرادو، مهدی بن عطیه و رودریگو بنتاکور به توافق رسیدند و در مقابل لئوناردو بونوچی، دنی آلوز، کینگزلی کومان و سیمونه زازا را در لیست فروش قراردادند.

میلان

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

مسئولان میلان ایتالیا با بازیکنانی نظیر لوکاس بیلیا، لئوناردو بونوچی، هاکان چالهان اوغلو، آندره سیلوا، متئو موساکیو، ریکاردو رودریگز، فرانک کسیه، آندرا کونتی و فابیو بورینی قرارداد امضا کردند. میلانی‌ها هنوز از ارائه پیشنهاد به بازیکنان مختلف و خرید دست نکشیده اند و در چند روز گذشته با آندره بلوتی و دیگو کاستا (البته برای یک نیم فصل) به توافق رسیده اند آن‌ها همچنان به دنبال کالینچ و بنزما هم هستند.

اینتر

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

اینتری‌ها که برخلاف تیم همشهری خود حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته اند. به تازگی سراغ بازیکنانی، چون اینیستا، کیتا بالده و وچینیو رفته اند. گفتنی است مسئولان اینتر با دنلیه پادلی، بورخا والرو و میلان اسکرینیار به توافق رسیده اند.در مقابل ژوان ژسوس، سفیر تایدر، جانر ارکین، فیلیپه ملو، خوان پابلو کاریزو، رودریگو پالاسیو، اور بانگا و جیانلوکا کاپراری از این تیم جدا شدند.

رم

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

مسئولان رم ایتالیا با گریگوری دیفرل، ماکسیم گونالونس، برونو پرس، ماریو روی، ژوان ژسوس، هکتور مورنو، فدریکو فازیو و ریک کارسدروپ قرارداد امضا کردند. رمی‌ها همچنان حضور قدرتمندی در این بازار نداشته اند، اما به دنبال بازیکنانی، چون ریاض محرز و کولاروف هستند.رمی ها بازیکنانی نظیر محمد صلاح، فرانچسکو توتی، آنتونیو رودیگر، وویچک شزنی، توماس فرمالن، کلمنت گرنیر، لئوناردو پاردس را از دست دادند.

لوشامپیونه فرانسه

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

لیگ فرانسه در چند وقت گذشته بیشتر شاهد فروش بازیکنان این لیگ به دیگر تیم‌های ایتالیایی بوده است، اما تیمی مانند پاری سن ژرمن حضور خوبی در این بازار داشته و به دنبال بازیکنان مختلفی رفته است.

پاری سن ژرمن

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

پاریسی‌ها در چند وقت گذشته بسیار خبر ساز بوده اند و به سراغ بازیکنانی، چون الکسیس سانچس، نیمار، گبیا و پارتریک شیک رفته اند آن‌ها همچنین در این مدت خوان فیوث آرژانتینی را هم جذب کرده اند. طبق اخبار رسانه‌های اروپایی نیمار بازیکن بارسلونا به توافق نهایی با فرانسوی‌ها رسیده است. در مقابل بازیکنانی نظیر سالواتوره سیریگو، مکسول و ژان کوین آگوستین از این تیم جدا شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: