نیمار بازیکن خیلی خوبی است

زیدان: برای ارائه بهترین بازی‌مان به مصاف بارسلونا خواهیم رفت

کدخبر: 2104874

سرمربی کهکشانی‌ها می‌گوید تیمش برای بازی بامداد فردا و تقابل با مردان ارنستو والورده آماده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد فردا (یکشنبه) در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل در جام قهرمانان بین‌المللی در آمریکا به مصاف بارسلونا خواهند رفت، گفت: خیلی خوشحالیم، ما برای ارائه بهترین بازی‌مان به مصاف بارسلونا خواهیم رفت و برای این بازی آماده شده‌ایم. این سومین بازی پیش‌فصل ما است و می‌خواهیم به لحاظ فیزیکی پیشرفت کنیم. بازیکنان رفته رفته بهتر می‌شوند و خودمان را برای شروع فصل آغاز می‌کنیم. هواداران رئالی زیادی در آمریکا هستند و به همین خاطر از بودن در اینجا خوشحالیم.

وی درباره ستاره برزیلی آبی‌واناری‌ها هم که در پیش‌فصل 3 گل برای بارسا به ثمر رسانده، اظهار داشت: به زودی نیمار را خواهیم دید. او بازیکن خیلی خوبی است. از اینکه در بازی با منچسترسیتی شکست خوردیم، ناراحتیم و امیدواریم در برابر بارسا بهتر عمل کنیم.

سرمربی فرانسوی رئالی‌ها ادامه داد: از داشتن چنین بازیکنانی خوشحال هستم. ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و با همین بازیکنان بود که فصل گذشته به عناوین قهرمانی رسیدیم. ما به دنبال تکرار موفقیت‌های خود هستیم. ما ترکیب خوبی داریم و برنامه‌ای برای تغییر ترکیب تیمم ندارم. سال دشواری در پیش داریم. ما به دنبال قهرمانی خواهیم بود و این قشنگ‌ترین چیز برای ما است.

وی در اشاره به غیبت فوق‌ستاره پرتغالی تیمش در بازی بامداد فرداد اظهار داشت: نگرانی از بابت غیبت رونالدو در بازی فردا ندارم. او از تعطیلات خود به نحو احسن استفاده خواهد کرد. بقیه بازیکنان اما برای تقابل با بارسلونا آماده هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: