مهدی تاج:

مبلغ ۲۳ میلیارد حق پخش فوتبال برای عهد باستان است!

کدخبر: 2104875

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه صحبت های انجام شده برای حق پخش تلویزیونی بیشتر از ۲۳ میلیارد گذشته است، گفت: این مبلغ برای عهد باستان بود نه نیاز امروز فوتبال!

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی تاج با اشاره به اینکه مذاکرات وزیر ورزش با رئیس صداو سیما در مورد حق پخش تلویزیونی کمک زیادی کرده است، گفت: این موضوع جای خوشحالی دارد و از این بابت شخصا از آقای سلطانی فر برای ورود به مسئله حق پخش و گفت وگو با رئیس سازمان صداو سیما برای کمک به حل این موضوع تشکر ویژه می کنم.

وی ادامه داد: رویه ما در موضوع حق پخش تلویزیونی راهبرد وزیر محترم ورزش و جوانان یعنی برد - برد است و تلاش می کنیم تا قبل از سال جدید میلادی این موضوع حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد میزان حق پخش تلویزیونی کنونی و عدد ۲۳ میلیارد تومانی که زمانی به فوتبال پرداخت شده بود، گفت : البته آن عدد ۲۳ میلیارد در مقایسه با نیازهای فوتبال، زمانه اش به عهد باستان بر می گردد ! و صحبت امروز حق پخش تلویزیونی خیلی بالاتر از این رقم هاست برای اینکه فوتبال کشور شاداب و خودکفا بتواند فعال و سرزنده باشد و با موفقیت های خود دل مردم را شاد کند.

منبع: مهر

ارسال نظر: