احضار منصوریان به کمیته اخلاق

عبداللهی: فشار روحی باعث انتقادات منصوریان بود

کدخبر: 2104880

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اظهارت انتقادی منصوریان به دلیل فشار ناشی از باخت در هفته نخست لیگ و ناراحتی از محرومیت بازیکنانش بود.

به گزارش « نسیم آنلاین » نصراله عبداللهی درباره شکست استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته بودند و در هماهنگی کامل به سر می بردند اما محرومیت 3 بازیکن به دلیل همراهی نکردن تیم ملی امید تمامی معادلات ما را بر هم زد.

او ادامه داد: زمانی که بازیکنان یک تیم در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند، این دسته از اتفاقات که باعث محرومیت می شود باعث تغییرات اساسی در تعرکیب تیم می شود تیم می شود، به این ترتیب عواملی همچون تغییر در ترکیب اصلی استقلال و گرمای هوا دست به دست هم داد تا نتوانیم به 3 امتیاز بازی برسیم.

عبداللهی درباره صحبت های انتقادی منصوریان پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و اینکه گفته می شود او به کمیته اخلاق احضار شده است افزود: منصوریان سرمربی تیم به دلیل فشار ناشی از باخت در هفته نخست لیگ و ناراحتی از محرومیت بازیکنانش صحبت هایی را عنوان کرده است. این سرمربی به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنانش به شدت زیر فشار بود و به همین دلیل نتوانست آن طور که می خواهد ترکیب تیمش را برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ارنج کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم استقلال از هفته های آینده بهترین نتایج را برای شادی دل هواداران رقم بزند و از آنها می خواهم از همین بازی های ابتدایی تیم را حمایت کنند و به عنوان یار دوازدهم در کنار ما باشند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: