تقسیم سود بین سهامداران بیمه معلم به ۲۱ مردادماه موکول شد

کدخبر: 2107336

محمدحسین داجمر، گفت به دلیل اعلام تنفس، رقم پاداش هیات مدیره و تقسیم سود بین سهامداران مشخص نشده و قرار است ۲۱ مردادماه سال جاری مجمع برگزار و رقم پاداش هیات مدیره و سود تقسیمی بین سهامداران مشخص شود.

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم،خبر داد که امسال پروسه عرضه سهام این شرکت در بازار سرمایه به جریان افتاده و سهام بیمه معلم در تالار بورس عرضه خواهد شد.

"محمد حسین داجمر" در گفتگو با نسیم آنلاین ،درباره تاخیر در عرضه سهام این شرکت در تالار بورس که قرار بود سال قبل این اتفاق رخ دهد، افزود که با توجه به سخت گیری ها و الزام به رعایت قوانین پولشویی،این روند دربانک مرکزی طول کشید که با توجه به قطعی شدن افزایش سرمایه شرکت بیمه معلم به رقم 150 میلیارد تومان، حضور سهام این شرکت در بورس، امسال اجرایی خواهد شد.

وی، اعلام داشت که حضور اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت بیمه معلم به مدت دو سال دیگر تمدید شده و ادامه داد که بر این اساس،شهباز بیگی به جای سید عماد الدین قاضوی به عنوان عضو جدید هیات مدیره معرفی شده و پروسه تایید او در بیمه مرکزی درحال طی شدن است.

با توجه به برگزاری مجمع سالیانه شرکت بیمه معلم، داجمر، گفت به دلیل اعلام تنفس،رقم پاداش هیات مدیره و تقسیم سود بین سهامداران مشخص نشده و قرار شده 21 مردادماه سال جاری مجمع برگزار و رقم پاداش هیات مدیره و سود تقسیمی بین سهامداران مشخص شود.

گفته می شود که رقم پیش بینی شده برای پاداش هیات مدیره این شرکت برای پایان سال مالی 95 شرکت بیمه معلم حدود 8400000000 ریال باشد، هر چند که هنوز این رقم تایید و یا رد نشده است.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه معلم روز دوشنبه 26 تیر امسال با حضور صاحبان سهام برگزار شد و صورت های مالی منتهی به 30 اسفند 1395 این شرکت به تصویب رسید.

بر پایه این گزارش، شرکت بیمه معلم برای فعالیت در پایان سال مالی 95 دستکم 355,353,934,852 ریال سود داشته است.

ارسال نظر: