تودیع و معارفه مدیران مجموعه سعادت‌آباد: مصطفی اصفهان، پیمان جبلی و سیدمهدی حاجی محمدی

کدخبر: 2119224

مدیران جدید و سابق مجموعه سعادت‌آباد معاونت برون مرزی صدا و سیما معرفی و تکریم شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر جدید شبکه Q4T، همچنین سرپرست واحد اطلاعات و برنامه ریزی و مدیر امور مالی جدید مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صدا و سیما طی مراسمی معرفی شده و مدیران سابق این بخش ها مورد تکریم قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور پیمان جبلی معاون برون مرزی و نیز سیدحسین شاکرطاهری ذیحساب و مدیرکل امور مالی صدا و سیما، همچنین مصطفی اصفهانی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت معاونت برون مرزی و جمعی از مدیران مجموعه سعادت آباد برون مرزی (شبکه ای پرس، هیسپان، آی فیلم و مجموعه های ستادی این بخش) برگزار شد، با اهدای احکام داود عادلی مدیر جدید شبکه Q4T، سیدمهدی حاجی محمدی سرپرست جدید اطلاعات و برنامه ریزی و علیرضا نوروزی مدیر جدید امور مالی مجموعه سعادت آباد، از خدمات سید وقار رضوی، سیده جلیله احمدی و علیرضا علی نیا مدیران پیشین واحدهای یاد شده قدردانی به عمل آمد.

ابتدا معاون برون مرزی، ضمن اشاره به حساسیت ماموریت های حوزه برون مرزی، تعبیر «سازمان صدا و سیمای کوچک» برای معاونت برون مرزی را نه تنها طبیعی که کار این بخش معظم از رسانه ملی را به سبب مواجهه با ادیان، ملیت ها، مذاهب و تمدن ها و شرایط سیاسی و فرهنگی و اجتماعی گوناگون بسیار پیچیده تر از کار در شبکه های داخلی توصیف کرد.

وی افزود: از این حیث مدیران و کارکنان معاونت برون مرزی کاری بسیار بزرگ و جهادی انجام می دهند زیرا تولید محتوا برای مخاطبانی که تمامی آنها از جنبه ملیت و اکثریت آنها به لحاظ مذهبی با ما متفاوت بوده و حتی در کنار مسلمانان سنتی و ... در جوامع اسلامی؛ غیر مسلمانان در کشورهای غیر اسلامی را هم در زمره اجتماعات هدف خود داریم، بسیار دشوار و دارای ظرافت ها و پیچیدگی های فراوان است.

جبلی همچنین ضمن تشکر از زحمات احمدی در روند راه اندازی پرس تی وی و توسعه معاونت برون مرزی در سال های اخیر، از خدمات سیدوقار رضوی در مدت تصدی مدیریت شبکه Q4T نیز تقدیر کرده و آینده نگری و برنامه ریزی پیشروانه فرآیندهای تولید، گسترش ضریب نفوذ رسانه های برون مرزی و تمهید زمینه های تکنولوژیک و رویکردهای نوین رسانه ای در بستر فناوری های ارتباطی روز را از الزامات توسعه و پیشرفت عملکرد معاونت برون مرزی و ه ویژه شبکه های مستقر در مجموعه سعادت آباد خواند.

ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان صدا و سیما هم در بخش دیگری از این مراسم، اثرگذاری بالای فعالیت های حوزه برون مرزی را مورد تاکید قرار داد.

وی کار در بخش برون مرزی رسانه ملی را ماندگار و واجد جنبه های مثبت فراوان توصیف کرده و گفت: تجربه کار در این معاونت به قدری ویژه و گسترده است که شاید بتوان گفت بدون تجربه مدیریتی در این معاونت، پازل تجارب مدیریت رسانه ای سیاست گذاران و تصمیم گیران سازمان کامل نمی شود.

شاکرطاهری در ادامه از مساعی علی نیا در طول دوره مدیریت امور مالی مجموعه چند شبکه ای سعادت آباد تقدیر کرد و نیل به افتخار بازنشستگی را به وی تبریک گفت.

گفتنی است؛ سیدمهدی حاجی محمدی پیش از این مدیرکلی منابع مالی و برنامه ریزی معاونت برون مرزی و علیرضا نوروزی نیز مدیریت امور مالی شبکه مستند را عهده دار بوده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: