تحلیل

واکنش اعضای کنگره آمریکا به راهبرد ترامپ درباره ایران

کدخبر: 2129827

پل رایان، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که از تصمیم تازه دونالد ترامپ برای ارزیابی مجدد توافق هسته‌ای حمایت می‌کند.

پل رایان، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که از تصمیم تازه دونالد ترامپ برای ارزیابی مجدد توافق هسته‌ای حمایت می‌کند.

پل رایان گفت: «اجرای صرف توافقی که به طور مهلکی ناقص است، کافی نیست. من از تصمیم رییس جمهوری ترامپ برای ارزیابی مجدد این توافق خطرناک حمایت می کنم. مجلس نمایندگان با دولت برای مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران همکاری خواهد کرد»

در همین زمینه کوین مک‌کارتی، رهبر اکثریت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا، اد رویس، رئیس کمیته امور خارجی مجلس و مک تورنبیو لیز چنی، از اعضای ارشد این مجلس در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با دولت ترامپ برای رفع نواقص توافق هسته ای با ایران همکاری خواهند کرد و همچنان بر تشدید تحریم های غیر هسته ای ایران تاکید کردند در این بیانیه مشترک ادعا است:

«ما نمی‌توانیم اجازه بدهیم که چنین رژیمی یک قدرت هسته ای بشود. توافق هسته ای نقص های مهمی دارد که می بایست به آنها توجه شود. ما خود را متعهد می‌دانیم که با رییس‌جمهوری برای رفع این نواقص در توافق هسته‌ای همکاری کنیم. ایران را وادار کنیم به تعهداتش عمل کند و در تلاش‌ها برای مقابله با تهدیدهای ایران، همکاری کنیم تا فعالیت هایی مانند حمایت ایران از تروریسم یا آزمایش موشکی ایران هدف قرار گیرند»

حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 دانلود ویدیو
ارسال نظر: