اخبار آرشیوی

کدخبر: 215312

کمیته آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران کارگاه‌های آموزشی با موضوع "بازی‌سازی" برای دانش‌آموزان برگزار می‌کند

دانش‌آموزان و هنرستان‌های متقاضی برای حضور در این کارگاه‌ها که از 8 تا 12 اردیبهشت، همزمان با برگزاری نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود می‌توانند به بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای واقع در خیابان مفتح شمالی، کوچه گلزار، نبش گلزار و زیرک زاده مراجعه نمایند.
به گزارش «نسیم» به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، کارگاه‌های آموزشی با موضوع "بازی‌سازی" برای دانش‌آموزان در نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار می‌شود. در این کارگاه‌ها دانش آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و رشته‌های هنری با مباحث تخصصی ساخت بازی رایانه‌ای همچون طراحی شخصیت، طراحی محیط، مدل‌سازی سه بعدی، رنگ‌آمیزی دیجیتال و مجسمه‌سازی آشنا می‌شوند. دانش‌آموزان و هنرستان‌های متقاضی برای حضور در این کارگاه‌ها که از 8 تا 12 اردیبهشت، همزمان با برگزاری نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود می‌توانند به بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای واقع در خیابان مفتح شمالی، کوچه گلزار، نبش گلزار و زیرک زاده مراجعه نمایند. گفتنی است نخستین جشنواره و نمایشگاه‌های بازی رایانه‌ای را بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از 8 تا 12 اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند.
ارسال نظر: