جمعه در گالری‌های پایتخت

از «فصل سرد» تابلوهای نقاشی تا «خالی سپید دشت» در قاب دوربین

کدخبر: 2157778

نمایشگاه های «فصل سرد»، «خالی سپید دشت»، «درخشش»، «منحنی‌های کهن»، «بانوی صلح»، «اثیر»، «رنگ بر سنگ»، «آخال» و «گوهر سکوت» بخشی از افتتاحیه‌های این جمعه پایتخت هستند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، افتتاح نمایشگاه های تجسمی معمولاً روزهای جمعه انجام می شود و هنردوستان پایتخت با حضور در گالری ها و نگارخانه ها از آثار هنرمندان دیدن می کنند. این جمعه هم مستثنی نیست و بیش از ۳۵ نمایشگاه در سطح شهر تهران افتتاح می شود.

آتبین : نمایشگاه عکس امید طاری فرد با عنوان «خالی سپید دشت» تا 17 بهمن ماه در گالری آتبین به نشانی خیابان ولی عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد پلاک 42 برگزار می شود.

آتشزاد : نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «آن هر چیزی می توانست باشد...» تا 20 بهمن ماه در این نگارخانه به نشانی ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، خیابان عباسپور (توانیر) شمالی، بعد از پل همت، پلاک 23 برپاست.

آرت سنتر (باغ): نمایشگاه نقاشی و مجسمه صادق ادهم تا 11 بهمن در این گالری به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، انتهای خیابان سلیمی شمالی، شماره 147، باغ انجمن خوشنویسان برگزار می شود.

آس : نقاشی های آزیتا صارمی با عنوان «فصل سرد» 6 تا 11 بهمن ماه در گالری آس واقع در شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک 1831 به نمایش درخواهد آمد.

اعتماد : آثار رامتین زاد با عنوان «لبخند» تا 24 بهمن در گالری اعتماد باغ موزه نگارستان به نشانی میدان بهارستان، خیابان دانشرا به نمایش در می آید.

اُ: نمایشگاه نقاشی علی نصیر تا 30 بهمن در این گالری به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک 18، طبقه اول برگزار می شود.

بهارستان : نمایشگاه نقاشی خط عارف امرالله زاده 6 تا 12 بهمن ماه در نگارخانه بهارستان به نشانی پایین تر از خیابان کمال ملک، نرسیده به میدان بهارستان، پلاک ۶، طبقه اول برگزار می شود.

خانه عکاسان جوان : نمایشگاه گروهی عکس «درخشش» تا 12 بهمن به نشانی یوسف آباد، خیابان چهارم، پلاک 3، طبقه دوم برقرار است.

خط سفید : نمایشگاه انفرادی نقاشی مصطفی اکبری با عنوان «کوچه های رنگی» تا 16 بهمن ماه به نشانی خیابان ولیعصر، روبروی جام جم، کوچه پروین، پلاک 22 برگزار می شود.

دارگون : نمایشگاه گروهی با عنوان «گرته برداری» تا 17 بهمن ماه در این گالری به نشانی شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، خیابان کوشا، خیابان بدیعی، بن بست بشردوست، پلاک ۱۴، زنگ۲ برپاست.

دنا : نمایشگاه گروهی مولتی مدیا با عنوان «بوسه کلیمت به عاشقانه های پلاک 4» تا 16 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک4، طبقه 2 برگزار می شود.

دید : نمایشگاه گروهی «آثار کوچک» تا 17 بهمن ماه در این گالری به نشانی ضلع شرقی خانه هنرمندان، خیابان عاصم ترابی، نبش کوچه اردلان، پلاک 24، طبقه دوم برگزار می شود.

رج : نمایشگاه نگارگری علی ساعی یگانه با عنوان «منحنی های کهن» تا 16 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، شماره4، زنگ3 برگزار می شود.

زیرزمین دستان : نمایشگاه نقاشی میرمحمد فتاحی با عنوان «یاد_آوری» تا 20 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره 6 برپاست.

ژاله : نمایشگاه گروهی ویدئو آرت «اَدِر» تا 14 بهمن در این گالری ژاله به نشانی ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک 3 برقرار است.

ساربان : نمایشگاه نقاشی سعید رفیعی منفرد با عنوان «رساله ای در باب شکوه نادانی» تا 16 بهمن به نشانی خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبشش شهید یوسفی، پلاک 130، طبقه اول برپاست.

سایه : نمایشگاه نقاشی محمدعلی سجادی با عنوان «سیابش» تا 18 بهمن ماه در این گالری به نشانی نیاوران،خیابان جمشیدیه (فیضیه) ،خیابان امیدوار ،کوچه آقاخانی، پلاک3 برقرار است.

سیحون : نقاشی های عالمه باقریان با عنوان «بانوی صلح» تا 18 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک ۱ نمایش داده می شود.

شکوه : نمایشگاه گروهی نقاشی خط تا 11 بهمن ماه در این گالری به نشانی فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 مراجعه کنند.

شلمان : نمایشگاه نقاشی های بهنوش نجات با عنوان «اثیر» تا 11 بهمن ماه در این گالری به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 برگزار می شود.

صا : نمایشگاه نقاشی مجتبی حجازی با عنوان «استیلا» تا 15 بهمن در این گالری به نشانی پاسداران، بوستان هشتم، پلاک 134، طبقه همکف برپاست.

فرهنگسرای ارسباران : نمایشگاه گروهی تصویرسازی با عنوان «فولکلور ایرانی» تا 17 بهمن ماه در این فرهنگسرا (گالری هنر 1) به نشانی سیدخندان، خیابان جلفا برپاست.

فرهنگسرای نیاوران : نمایشگاه نقاشی «رنگ بر سنگ» با 50 اثر از آثار کودکان آسیب دیده از زلزله کرمانشاه در این فرهنگسرای تا 13 بهمن برپاست.

قاف : نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «پیرامون» تا 12 بهمن ماه در این نگارخانه به نشانی پاسداران، نگارستان هقتم (بهرام جعفر)، پلاک 55 برگزار می شود.

گلستان : نمایشگاه طراحی آسیا صمیمی و نیما فردی تا 11 بهمن ماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ برپاست.

گویا : نمایشگاه عکس با عنوان «صلح، کودک و جام جهانی» تا 12 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان کریمخان زند، روبروی ایرانشهر، پلاک 89 برگزار می شود.

لاجورد : نمایشگاه نقاشی شهناز ملکی تا 17 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان بزرگمهر، تقاطع فلسطین، پلاک 29 برگزار می شود.

لاله : نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «است» تا 17 بهمن ماه در این نگارخانه به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله،روبروی پارکینگ طبقاتی برپاست.

مریم فصیحی هرندی : نمایشگاه آثار ا. پ. هشیوار با عنوان « Let the damage begin» تا 18 بهمن ماه در این گالری به نشانی دروس، خیابان وارسته، کوچه مشایخی، پلاک 11 برگزار می شود.

مهر مریم : نمایشگاه خوشنویسی صابر صفایی تا 11 بهمن ماه در این گالری به نشانی بلوار قیطریه، نبش کوچه شب تاب، پلاک 1 واحد 10 طبقه سوم برپاست.

نک : نمایشگاه آثار شادی یثربی با عنوان «آخال» تا 20 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان ظفر، خیابان تخارستان، انتهای نیل، کوچه سینا، پلاک 7 برقرار است.

نگاه : نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «نگاه معاصر» تا 25 بهمن ماه در این گالری واقع در خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره 644 برقرار است.

نگر : نمایشگاه نقاشی آوید صالح راستین با عنوان «آن یکی دیگر» تا 11 بهمن ماه در این گالری واقع در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، پلاک 33، زنگ سوم برگزار می شود.

هپتا : نمایشگاه حجم و اینستالیشن امیر نصیری با عنوان «اصرار» تا 18 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان ایرانشهر، روبه روی پارک هنرمندان، بن بست نیکوشهر، شماره سه، برقرار است.

الهه : نمایشگاه گروهی «گوهر سکوت» با موضوع زیورآلات مفهومی تا 16 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک 3 برپاست.

هور : نمایشگاه نقاشی مهدی احمدی تا 27 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره 12 برگزار می شود.

والی : نمایشگاه نقاشی مانا فکور خرسند با عنوان «گبه خانم» تا 17 بهمن ماه در این گالری به نشانی میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 722 برگزار می شود.

ویستا : نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «آهنجیده» تا 16 بهمن ماه در این گالری به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک11 میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: