برگزاری بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت کشور

شوشتری مشاور وزیر کشور: حمایت مردم در چهار دهه گذشته اهداف انقلاب را زنده نگهداشت/ صدای مردم باید در همه حوزه‌ها شنیده شود

کدخبر: 2163236

مراسم بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور پررنگ مدیران و کارکنان وزارت کشور در محل نمازخانه این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این مراسم، شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به زمینه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ‌حضرت امام (ره) با اعتماد به مردم و پشتوانه آنان انقلاب را رهبری و به پیروزی رساندند و براساس همین اعتماد بود که مردم با رأی قاطع خود نوع نظام کشور را پس از فروپاشی نظام منحط شاهنشاهی انتخاب کردند. شوشتری در این مراسم که با حضور تعدادی از اعضای شورای معاونین وزارت کشور برگزار شد، علت استمرار دشمنی آمریکا و ایادی‌اشدر منطقه علیه مردم کشورمان را تضاد ذاتی انقلاب اسلامی با منافع نظام سلطه برشمرد و با اشاره به حوادث و توطئه‌های دشمنان علیه نظام نوپای بر آمده از انقلاب اسلامی در سالهای اولیه پیروزی آن گفت: ‌ هر یک از این حوادث به تنهایی می‌توانست هر نظام و حکومتی را سرنگون کند، اما به خاطر همراهی و پشتیبانی قوی مردمی، نظام اسلامی توانست تمام این حوادث را با اقتدار و پیروی از حضرت امام و مقام معظم رهبری و حضور مستمر و دشمن شکن مردم پشت سر بگذارد و اینک در آستانه چهل سالگی عمر پر برکت آن، بالنده‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه دهد. شوشتری با اشاره به حوادث اخیر در کشور بر ضرورت آسیب شناسی دقیق علل و عوامل بروز اینگونه حوادث تأکید کرد و گفت: ‌ قطعاً در آموزه‌های اسلام عیبی نبوده و نیست و نارسائی‌های موجود که به نارضایتی‌ها دامن زده است، ریشه در عملکردهای ما در بخش‌ها و قوای مختلف دارد. مشاور وزیر کشور افزود: اینکه در این ایام مکرر گفته می‌شود که صدای مردم شنیده شود، امر بسیار مبارکی است، باید در همه بخش‌ها، این صدا شنیده شود و همه در همه دستگاه‌ها برای حفظ و احیای اعتماد مردم به کارائی نظام و رفع گرفتاری‌های موجود، ضمن اصلاح رویکردهای غیر سازنده خود، بسیار فراتر از گذشته تلاش کنند. شوشتری با بیان اهمیت حضور مردم کشورمان در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن امسال گفت: حضور با شکوه و پر رنگ مردم در این همایش عظیم ملی، پیامهای زیادی به همراه خواهد داشت. پیامهائی که می‌تواند موجب یأس و سرخوردگی دشمنان ایران اسلامی و شادمانی و خرسندی دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور شود. گفتنی است: برپایی نمایشگاه مطبوعات و عکس‌های مربوط به دوران انقلاب اسلامی از بخشهای جنبی مراسم امروز بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر در وزارت کشور بود.

ارسال نظر: