ابراز همدردی با زلزله‎زدگان در نمایشگاه «کُرد پرتره»

کدخبر: 2174273

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «کُرد پرتره» ۱۱ اسفند ماه افتتاح می‌شود و عواید حاصله از این نمایشگاه خیریه در راه توانمندسازی کودکان و نوجوانان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروهی از عکاسان مستند که از سال ها پیش چهره مردمان خطه کرمانشاه را در قاب عکس هایشان ثبت کرده بودند، این روزها با برگزاری نمایشگاه عکس درصدد کمک و همیاری به این مردم زلزله زده برآمده اند.

نگار آقاعلی طاری، مدیر هنری و اجرایی این نمایشگاه می گوید: مدت ها بود که تصمیم داشتم با برگزاری نمایشگاه عکس، یاری رسان هموطنان زلزله زده خود باشم، اما از آنجا که معتقدم یک دست صدا ندارد، از سایر همکارانم درخواست کردم تا با ارائه عکس های خود در این نمایشگاه، همراه من باشند و این عزیزان نیز باکمال میل پذیرفتند؛ این روند باعث شد تا در نهایت نمایشگاه خیریه عکس با موضوع «کُرد پرتره» به مرحله برگزاری برسد و ما بتوانیم در روزهای 11 تا 16 اسفند ماه، میزبان خیرین عزیز باشیم.

وی تاکید کرد: تمام عواید حاصله از این نمایشگاه خیریه در راه توانمندسازی کودکان و نوجوانان آن مناطق هزینه خواهد شد تا ضمن ارتقاء پایدار سطح رفاه و کیفیت زندگی باعث معرفی فرهنگ کهن و اصیل این عزیزان باشد.

آقاعلی طاری افزود: اسحاق آقایی، جاوید تفضلی، مریم الهیاری، وحید بابایی، مهدی توکلی، حمید جانی پور، ساجد حق شناس، علی درمیانی، سهیل زندآذر، علی سامعی، جلال شمس آذران، مونا عبدالله پور، زینب عربی، سعید عرب زاده، حسین فاطمی، آریز قادری، ناصر گل نظری، وحید مومن زاده، ساسان مویدی، شهاب ناصری و مهدی ناظری از جمله هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

این عکاس مستند در خصوص اهداف خود می گوید: قصد دارم در یک کارگاه آموزشی به کودکان و نوجوانان زلزله زده عکاسی آموزش داده و پس از گذراندن این دوره و ثبت عکس هایی توسط آنها، یک نمایشگاه در داخل یا خارج ایران برگزار کنم، تا علاوه بر اینکه برای این کودکان و نوجوانان یک روزمه و یک گواهی هنری خواهد بود، عواید فروش این عکس ها نیز صرف توسعه مراکز فرهنگی خودشان خواهد شد.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «کرد پرتره» 11 اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه شمیده واقع در بلوار میرداماد، خیابان سنجابی بن بست یکم پلاک ٨ واحد ١٢ برگزار می شود. این نمایشگاه همچنین در روزهای 12 تا 16 اسفند ماه از ساعت 17 تا 20 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: