رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت برادر سردار فرحی تسلیت گفت

کدخبر: 2218789

سرلشکر باقری در پیامی در گذشت مرحوم سیدمحمد فرحی برادر گرانقدر فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم سید محمد فرحی برادر گرانقدر سردار سیدمهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی فرمانده محترم قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با اهداء سلام دریافت خبر درگذشت جانکاه برادر گرانقدر، مومن و عزیزتان مرحوم سید محمد فرحی موجب تاسف و تالم گردید. بی شک اهتمام آن مرحوم در خدمت به اسلام و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت( علیهم السلام) موجب سربلندی آن عزیز در دیار باقی خواهد بود. این مصیبت را به جنابعالی، همسر و فرزندان گرامی و سایر آشنایان وی تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای آن برادر ارجمند و سایر داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. گفتنی است؛ مراسم ترحیم مرحوم سید محمد فرحی عصرفردا (سه شنبه 22 خرداد) از ساعت 16 تا 17/30 با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین و آحاد مردم در مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در بلوار مرزداران برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: