جنگ جهانی اول توطئه دشمن برای برپایی دولت یهود در قلب اسلام بود

کدخبر: 2219814

دبیرکل جمعیت حامیان آزادی قدس شریف با اشاره به اینکه جنگ جهانی اول توطئه‌ای یهودی بود گفت: اولین اقدامات پس از جنگ جهانی اول فروپاشی امپراطور عثمانی بود که طی آن چندین سرزمین از جمله فلسطین بین چند کشور قدرتمند از جمله انگلیس و فرانسه تقسیم‌ شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ب اشگاه خبرنگاران پویا محمدتقی تقی پور، دبیرکل جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در نشست «قدس: انتفاضه، مقاومت، حق بازگشت» که عصر روز گذشته با حضور محمدباقر خرمشاد، عباس خامه یار، محسن اسلامی، محمدتقی تقی پور و با حضور نمایندگان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در محل مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: درباره مسأله صهیونیست، فلسطین، اسرائیل و قدس چند سؤال وجود دارد؛ اول اینکه کسانی که فلسطین را اشکال کرده اند، اصول و مبانی فکری، ماهیت و باور دینی شان چیست؟ چرا فلسطین را اشکال کرده اند؟ این مسأله چه نسبتی با ایران دارد و ایران چه نسبتی با آن دارد؟ آیا اینکه بدانیم آمریکا سگ اسرائیل است، کفایت می کند و یا باید اصول و مبانی آن ها را بشناسیم؟ صهیونیست ها با چه هدفی در قلب جهان اسلام یعنی در فلسطین پایگاه زده اند؟

فلسفه حضور اسرائیل در فلسطین ریشه در تفکر یهودیت دارد وی با بیان اینکه برای دستیابی به پاسخ این سؤالات باید با مبانی فکری یهودیت آشنا شد، افزود: 3 مفهوم محوری در آیین یهود وجود دارد: اول اینکه معتقدند یَهوَه خدای مخصوص آنان است؛ دوم اینکه قوم برگزیده اند؛ لذا بر این اساس یهود گل سرسبد عالم است و اگر عالم باقی مانده، به دلیل همین گل است. بر پایه این تفکر قائلند مخلوقات دو دسته اند: یهود و حیوان، لذا یهود حق سروری بر تمام عالم را دارد و غیر یهود باید برای خدمت به این قوم به کار گرفته شود. همچنین معتقدند یهودی در قبال غیر یهودی نباید به اصل صداقت و امانت داری پایبند باشد و می تواند از هر وسیله ای برای به قدرت رسیدن خود بهره گیرد.

تقی پور محور سوم تفکر یهودیت را در رسیدن به ارض موعود معرفی کرد و خاطرنشان کرد: محور سوم تفکر یهود، مفهوم سرزمین موعود است. آنان معتقدند ایجاد قدرت یهودی در فلسطین مقدمه ای برای نیل تا فرات و یا استقرار ارض موعود در منطقه است. آنان بر اساس این اصول و مبانی تا قرن 13 در جوامع مسیحی مطرود بودند، زیرا یهودیان را قومی رباخوار و نژادپرست می دانستند. اما یهودیان به مرور زمان به شکل زیرکانه ای در قلب مسیحیت نهضت اصلاحات دینی شکل دادند که همان پروتستان ها هستند. این فرقه متأسفانه در حال حاضر جمعیت صدها میلیونی از مسیحیت را جذب خود کرده است.

پروتستان ها علائم ظهور را استقرار یهودیان در فلسطین می دانند صاحب اثر «سازمانهای یهودی و صهیونیستی» در این باره ادامه داد: پروستان ها فرقه ای هستند که معتقدند هرگز صلح و آرامشی در جهان برپا نمی شود مگر اینکه مسیح ظهور کند و مسیح ظهور نمی کند مگر اینکه علائم ظهور بیاید. به اعتقاد آنان علائم ظهور، استقرار یهودیان در فلسطین و بنای معبد سلیمان بر فراز مسجدالاقصی است؛ با این حساب می بینیم اصل تفکرشان بر اساس مبانی فکری یهودیان است و این مسأله گامی برای مشروعیت سازی پایتختی قدس شریف برای اسرائیل است.

پروتستان ها دشمنان اسرائیل را شرور می دانند تقی پور با بیان اینکه پروتستان ها معتقدند محور شرارت ها باید برداشته شود و شرور کسی است که با اسرائیل بجنگد، افزود: آنان می گویند شرارت برداشته نمی شود مگر اینکه یک جنگ بزرگ برپا شود «آرماگدون» تا تمام کسانی که با موجودیت یهود در فلسطین مخالفند، نابود شوند. بنابراین استقرار اسرائیل مقدمه ای برای آرمان مسیحیان است. با این تفکر ایران محور شرارت هاست که مقابل اراده خدا ایستاده اند. این تفکر که در اوایل قرن 19 جا افتاد، یهودیان علناً اعلام کردند اِبایی ندارند فلسطین را پایتخت خود اعلام کنیم. در این راستا شروع به ایجاد انگیزه در یهودیان برای کوچ به سرزمین فلسطین کردند و از سوی دیگر فلسطینیان را مجبور به مهاجرت به سایر کشورها کردند.

جنگ جهانی اول توطئه دشمن برای برپایی دولت یهود در قلب اسلام بود دبیرکل جمعیت حامیان آزادی قدس شریف با اشاره به اینکه جنگ جهانی اول توطئه ای یهودی بود و هیچ کشوری به اندازه ایران به یهودیان خدمت نکرد، افزود: اولین اقدامات پس از جنگ جهانی اول فروپاشی امپراطور عثمانی بود که طی آن چندین سرزمین از جمله فلسطین بین چند کشور قدرتمند از جمله انگلیس و فرانسه تقسیم شدند. در واقع جنگ جهانی اول در راستای برپایی دولت یهود بود. حکومت ایران نیز در آن زمان بیشترین خدمت را به یهودیان کردند و آنان را به همراه بهاییان در رأس حکومت خود جای دادند. آنان نیز با توطئه انگلیس در ایران چنان خشکسالی ایجاد کردند که از 19 میلیون جمعیت ایران 9 میلیون نفر کشته شدند.

تقی پور پیروزی انقلاب اسلامی را آغازی برای فروپاشی رژیم منحوس اسرائیل معرفی کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پروژه چند صدساله صهیونیست بر هم ریخت و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جهان با یک پیچ تاریخی عظیم مواجه شد. ایران که یک زمان جولانگاه صهیونیست های خبیث و موساد بود، اکنون هیچ سهمی در ایران ندارد بلکه تبدیل به مهم ترین مرکز صهیونیست ستیزی در جهان شده است و تاکنون لطمه های سنگینی بر آنان وارد آورده است.

تحمیل سبک زندگی حیوانی برنامه اصلی یهودیت صهیونیست است وی با اشاره مهم ترین تهدید صهیونیست ها را افول ارزش های انسانی و سوق دادن آنان به سوی خوی حیوانی معرفی کرد و افزود: مسأله ای که صهیونیست ها در پی آن هستند صرفاً منحصر به اشکال یک کشور و استقرار حکومت نیست؛ زیرا هیچ جا از خباثت آن ها مصون نیست. تحمیل یک زندگی غیر الهی و غیر انسانی بین موحدان و مسلمانان توسط یهودیان جزو اصلی ترین برنامه آنهاست. در حالی که تمام رسالت انبیا قرار دادن انسان ها در مدار انسانیت بود، تعلیم، تفکر و اندیشه یهودی به این سمت است که انسان را از مدار انسانیت خارج کند و به سوی حیوانیت سوق دهد.

برنامه یهود اشکال قدس وجود انسان هاست وی ادامه داد: ما یک قدس در فلسطین داریم که اشکال شده است، اما زمانی خطر وجود دارد که قدس وجود ما اشکال شود. توطئه و برنامه یهودیان برای اشکال قدس وجود ماست. انسان خصلتی به نام حیا دارد که بر اساس روایات با ایمان مقرون است. کسی که حیا ندارد تبدیل به موجودی حیوانی می شود. یهودیان به دنبال حیازدایی در بین مردم جهان به خصوص مسلمانان هستند. از دیگر سو می بینیم دیگر تفکر یهودیت سروری بر جهان به هر وسیله ای مثل ربا و کشت و کشتار است و این تفکر را در سایر جوامع جا انداخته است. خداوند در معرفی آن ها می فرماید:« سَعى‏ فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فیها وَ یُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْل ‏... کوشش مى ‏کند که در زمین فساد کند و کشت و نسل را نابود سازد..»

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: