حسین عبداللهی در گفت‌وگو با فارس:

جوایز برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی به زودی پرداخت می‌شود

کدخبر: 2219821

دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی گفت: هنوز جوایز برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی پرداخت نشده و در حال پیگیری اعتبارات هستیم.

حسین عبداللهی دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: تقریبا کارهای پرداخت جوایز برگزیدگان انجام شده است، در حال حاضر ورودی ها ۵۰ میلیون تومان برای گروه ها پرداخت شده اما حق الزحمه دبیرخانه و ستاد اجرایی و جوایز برگزیدگان حدود ۱۰۰ میلیون تومان باقی مانده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه به زودی این مبلغ نیز تأمین شود، گفت: قرار بر این است که دانشگاه تهران پول ها را آزاد کند، یعنی ابلاغ اعتبارات از سوی این دانشگاه است و سپس اعتبارات تبدیل به پول پرداختی می شود. دانشگاه تهران هم در این ایام مشغول حسابرسی مالی خود بوده است به همین دلیل کارها به تعویق افتاده است.

عبداللهی درباره انتخاب دبیر برای جشنواره بیست و دوم گفت: تا سی ام خرداد فرصت ثبت نام برای دبیری جشنواره است پس از آن هم دیگر دبیرخانه مشغول فعالیت برای فراخوان و دیگر سیاست های خود می شود.

وی در یک جمع بندی از شرایط جشنواره اخیر گفت: بیشترین مشکل ما امسال بحث های مالی بود، از سویی هم کمبود زمان داشتیم که خیلی اذیتمان کر،د یک جشنواره ملی را ما در یک فرصت دو ماهه برگزار کردیم و یک جشنواره بین المللی را هم در فرصت سه ماهه داشتیم اینکه خیلی شرایط سخت بود.

عبداللهی درباره کیفیت آثار هم گفت: خوشبختانه از کیفیت آثار ما و هیئت داوران و دانشجویان راضی بودند بنابراین استقبال از کارها خوب و رضایت مخاطبین هم قابل قبول بود، به خاطر همین هم باید خیلی ممنون دانشجویان باشیم که این اندازه جدی و مصمم کار کرده بودند.

وی در پایان گفت: برگزاری بخش مناطق و هفته آموزش و پژوهش هم خیلی بود. از سویی تعجیلی که در کار داشتیم تا کارها را به تقویم اجرایی برسانیم اما یک جاهایی هم عجله در کار ما تأثیر می گذاشت، من امیدوارم وزارت علوم مسئله زمان و بودجه را برای جشنواره بعدی در نظر بگیرد تا بودجه به درستی و به زمان مناسبش به دبیرخانه تزریق شود تا به دلیل شرایط بد مالی مشکلات برای آنها پیش نیاید.

بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ماه گذشته در تهران برگزار شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: