«انتقام‌جویان» دومیلیارد دلاری شد

کدخبر: 2219836

مجموع فروش فیلم جدید و ابرقهرمانی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» پس از ۴۸ روز اکران در گیشه جهانی از مرز دو میلیارد دلار عبور کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، کمپانی دیزنی اعلام کرد فروش قسمت جدید فیلم «انتقام‌جویان» از مرز دو میلیارد دلار عبور کرد و به جمع سه فیلم «آواتار» (۲.۷۹ میلیارد دلار)، «تایتانیک» (۲.۱۹ میلیارد دلار) و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (۲.۰۷ میلیارد دلار) پیوست که در تاریخ سینمای جهان به فروشی بالغ بر دو میلیارد دلار رسیده‌اند.

این فیلم با فروش بیش از ۶۵۶ میلیون دلار پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکاست. «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» سریع‌ترین فیلم در سینماست که به فروش یک میلیارد دلاری دست یافته است و همچنین رکورددار فروش آغازین سینمای آمریکا و جهان نیز هست.

در گیشه بین‌الملل نیز «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» با فروش ۱.۳۴۶ میلیارد دلار سومین فیلم پرفروش تمام دوره‌ها است. این فیلم دو هفته پس از آغاز اکران در سینماهای آمریکا در کشور چین به روی پرده رفت و به فروش آغازین ۱۹۹.۳ میلیون دلار در این کشور آسیایی دست یافت و هم‌اکنون با مجموع فروش نزدیک به ۳۷۰ میلیون دلار، سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای چین است.

«انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» نوزدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول و سومین فیلم از مجموعه «انتقام‌جویان» و همچنین اولین فیلم سینماست که به صورت کامل با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری شده‌ است. این فیلم هم‌اکنون پس از «پلنگ سیاه» دومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی سینمای آمریکا محسوب می‌شود.

«رابرت داونی جونیور»، «کریس همسورث»، «مارک رافلو»، «ریس ایوانز»،‌«اسکارلت جوهانسون»، «بندیکت کامبربچ»، «دان چیدل»، «تام هالند» و «چادویک بوزمن» از بازیگران اصلی فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» هستند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: