نام‌نویسی کلاس‌های تابستانی مرکز حفظ قرآن بسیج آغاز شد

کدخبر: 2219848

دوره‌های حفظ قرآن مرکز حفظ بسیج تهران بزرگ ویژه ایام فراغت تابستان از ۵ تیر‌ماه آغاز و علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار قرآنی خبرگزاری فارس مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج در سه سال فعالیت خود شعب و مراکز خود را در نقاط مختلف تهران گسترش داده و تاکنون ۴۴ مرکز و شعبه حفظ قرآن باهمت بسیج تهران راه‌اندازی و مشغول فعالیت شده است.

این مراکز دوره‌های مختلف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت حفظ قرآن کریم از اجزای مختلف تا کل قرآن را برای علاقه‌مندان در دوبخش آقایان و خانم‌ها برگزار می‌کند که دوره‌های بلند‌مدت آن ویژه حفظ کل قرآن از یک تا چهار سال طراحی شده و علاقه‌مندان زیادی در آن مشغول حفظ آیات الهی هستند.

این مرکز در شعب مختلف خود دوره‌های کوتاه مدتی هم طراحی کرده که یکی از این دوره ویژه ایام فراغت تابستان است و دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب به همراه عموم علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این دوره‌ها اوقات فراغت خود را به خوبی مدیریت کرده و به حفظ آیات الهی مشغول شوند.

دوره‌های حفظ قرآن تابستانه مرکز حفظ قرآن بسیج از ۵ تیر‌ماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان باید از هم‌اکنون جهت نام‌نویسی برای حضور در این کلاس‌ها اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ مراجعه و یا با تلفن ۷۷۹۸۲۲۲۵ تماس حاصل کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: