تناقض در صحبت‌های مدیران استقلال

کدخبر: 2220167

در صحبت‌های مدیران باشگاه استقلال تناقض زیادی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه استقلال در تازه ترین اظهارات خود مدعی شده اند که وزارت ورزش و جوانان در سال های اخیر کمکی به این باشگاه نکرده و قرار است سیدرضا افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه با وزیر ورزش در خصوص بدهی ها صحبت کند. اینکه بدهی های باشگاه انباشته شده از سال های گذشته است و نمی توان یک شبه آنها را تسویه کرد، بر کسی پوشیده نیست، اما سؤالی که مطرح می شود این است که چطور باشگاه با شرایط مالی که الان دچار آن شده است، اقدام به جذب بازیکنان جدید می کند؟

شاید مسئولان استقلال بگویند هواداران و از همه مهم تر سرمربی تیم بازیکنان مدنظرش را می خواهد و اگر اقدامی نکنیم، زیر سؤال می رویم. پاسخ این است که آیا استقلال با بازیکنان فصل گذشته به همراه شفر از انتهای جدول خودش را بالا نکشاند؟ آیا قهرمان جام حذفی نشد؟ برنده دربی نشد؟ به جمع هشت تیم برتر آسیا راه نیافت؟ بنابراین بهتر نیست استقلال به جای هزینه برای خرید بازیکنان که تعدادشان کم نیست، به فکر تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی چون امید ابراهیمی، وریا غفوری، فرشید باقری، سرور جپاروف و ... باشد؟

بر کسی پوشیده نیست که با مصدومیت داریوش شجاعیان، محسن کریمی و پادوانی و قرار گرفتن چند بازیکن در لیست خروجی، استقلال نیاز به بازیکنان جدید دارد، اما این مسئولان استقلال هستند که باید به گونه ای مدیریت کنند که از طریق اسپانسرهای خود بازیکن بگیرند و از راه های دیگر هم به فکر پرداخت بدهی ها باشند. اگر حجم بدهی های باشگاه بالاست و تیم در خطر حذف از آسیا قرار دارد، مسئولان باشگاه باید راهکار دیگری بیاندیشند و در انتظار کمک وزارت ورزش نباشند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: