پورحسین‌: در حوزه محصولات استراتژیک غذایی و کشاورزی وضعیت آشفته‌ای وجود دارد

کدخبر: 2220301

نماینده مردم پارس‌آباد در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: با توجه به گران شدن گوشت و مرغ، در حوزه محصولات استراتژیک غذایی و کشاورزی وضعیت آشفته‌ای وجود دارد.

به گزارش ایسنا، شکور پورحسین نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر نیرو، گفت: نظارت بر هزینه‌کرد اعتبار تخصیص یافته از منابع صندوق توسعه ملی به پروژه سد خودآفرید و عدم اهتمام به لغو مصوبه غیرقانونی وزارتخانه در مورد حقابه مغان از رودخانه ارس.

وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: سوال در خصوص جاده‌های مواصلاتی کشور بخصوص جاده مواصلاتی مغان مطرح شد که باید تعیین تکلیف شود، همچنین عدم تخصیص پروازهای بیشتر برای مغان با توجه به درخواست‌های زیاد مردمی باید مدنظر قرار بگیرد.

نماینده مردم پارس‌آباد در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: در حوزه محصولات استراتژیک غذایی و کشاورزی با توجه به گران شدن گوشت و مرغ، وضعیت آشفته‌ای وجود دارد، رفع عدم پرداخت خسارت کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.

وی در تذکری به دبیر شورای عالی مناطق آزاد، گفت: وضعیت نابسامانی در مناطق آزاد وجود دارد که باید برای رفع آنها به نظرات کارشناسی توجه شود. در خصوص تعیین محدوده لایحه مناطق آزاد تجاری کشور توجه شود.

پورحسین در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: ناتوانی در انجام ماموریت‌های ذاتی این وزارتخانه و همچنین عدم کنترل تعادل در بازار خدمات بخصوص خودرو و البته ناتوانی در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

وی در تذکری به وزیر اقتصاد، عنوان کرد: اکنون در حوزه مسئولیت اداره گمرک بیله‌سوار بلاتکلیفی وجود دارد، این موضوع برطرف شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: