رفع مشکلات ٩ کارخانه و واحد تولیدی در پاکدشت با دستور استاندار تهران

کدخبر: 2220828

استاندار تهران در جلسه ای با مدیران ٩ کارخانه و واحد تولیدی شهرستان پاکدشت دستوراتی در خصوص رفع مشکلات این واحدها صادر کرد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی استاندار تهران از سال گذشته تاکنون در سفر به ١٦ شهرستان استان تهران،تعداد زیادی از شهرک های صنعتی و کارخانه‌های استان را مورد بازدید قرار داده است و در این بازدیدها از نزدیک در جریان مشکلات صنایع و کارخانه‌ها قرار گرفت که موضوع پیگیری رفع مشکلات کارخانه‌ها و صنایع یکیی از مهمترین اقدامات از سوی استاندار مطرح شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، روز گذشته ٢٣ خردادماه جلسه پیگیری رفع مشکلات کارخانه‌ها و صنایع شهرستان پاکدشت که پیش از این استاندار تهران در سفر به این شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته بود به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع و کارخانه‌های پاکدشت برگزار شد.

مشکلات مربوط به پرداخت مالیات، تأمین ارز،نقدینگی و تأمین اجتماعی در کارخانه هایی با فعالیت های قطعه سازی خودرو، صنایع غذایی،لوازم خانگی و تأسیسات خانگی،تولیدظروف وتولید پوشاک در این جلسه مطرح و با دستور استاندار به مدیران دستگاه های مربوطه، بخش زیادی از مشکلات کارخانه ها و صنایع مرتفع شد.

در این جلسه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در شهرستان پاکدشت پیگیری‌های استانداری تهران برای رفع مشکلات صنایع را اثربخش دانسته و از پیگیری‌ها و دستورات استاندار تهران در این خصوص تشکر کردند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: