با مخترعین ایرانی؛

نرم‌افزا‌های بیمه‌گذار برای آسان شدن کار کاربران تولید شد

کدخبر: 2220857

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که هر یک از کاربران در آن به آسانی می‌توانند کار‌های بیمه‌ای خود را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن آوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت های دانش بنیان و همچنین طرح های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده شرکت های دانش بنیان و همچنین خدمات استارت آپ ها بپردازد.

خدمات بیمه ای اهمیت بسیاری دارند و بیمه شدگان برای دریافت خدمات بیمه ای خود باید مدت ها در صف های طولانی بایستند تا بتوانند خدمات بیمه را دریافت کنند.

اما به تازگی یکی از استارت آپ ها سامانه جامعی را برای بیمه طراحی کرده است؛ در این سامانه افراد می توانند بیمه های مختلف از جمله بیمه مسافرتی، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث را دریافت کنند.

استارت آپی که اجازه نمی دهد شما جریمه شوید

گاهی اوقات پیش می آید که زمان سر رسید بیمه نامه خود را فراموش کنید که در این صورت جریمه می شوید اما این سامانهزمان سر رسید بیمه برای تمدید را یادآوری می کند تا از جریمه شدن شما جلوگیری کند.

این استارت آپ ویژگی های مثبت گوناگونی از جمله تحویل بیمه نامه در کوتاهترین زمان و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای در هر نقطه از ایران را برای کاربران خود فراهم می کند، همچنین از دیگر قابلیت های این استارت آپ اعلام اخبار مهم در بیمه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: