مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

آماده‌سازی تهران برای بزرگترین عید مسلمانان/ نورافشانی ۱۲ میدان اصلی شهر در شب عید سعید فطر

کدخبر: 2220870

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در شب عید فطر در ۱۲ میدان اصلی شهر تهران برنامه نورافشانی اجرا می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ برزین ضرغامی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در آستانه عید سعید فطر از آذین بندی شهر خبرداد و اظهار کرد: نورافشانی و اکران تبلیغات فرهنگی از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در روز عید سعید فطر است.

وی افزود: با توجه اینکه عید سعید فطر عید کمک و دستگیری، عید خانواده، عید وحدت، عید نشاط و ... است، طرح های گرافیکی با مضامینی راجع به کمک به مستمندان، وحدت، شادی و نشاط، خانواده و ... بر روی بیش از 300 سازه فرهنگی سازمان زیباسازی و 500 سازه مناطق 22 گانه شهر تهران اکران شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: این طرح های فرهنگی در ایستگاه های مترو هم به تصویر در می آیند و در کنار آن محوطه و مسیرهای منتهی به مصلای حضرت امام (ره)، محل برگزاری نماز عید فطر، نیز با تصاویر زیبا و جملات مناسب فضاسازی می شود.

ضرغامی با اشاره به نور افشانی 12 میدان اصلی شهر در شب عید فطر، گفت: علاوه بر این در مبادی ورودی شهر تهران المان نوری با عنوان "هفت ماه" جانمایی شده است.

وی گفت: نورافشانی شهر تهران در میادین آزادی، انقلاب، هفت تیر، امام حسین (علیه السلام)، نماز، راه آهن، نازی آباد، فردوسی، تجریش، هفت حوض، شهید طهرانی مقدم و قزوین اجرا می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: