اخبار آرشیوی

کدخبر: 222732

کتاب‌های "شهید مهدی باکری"، "شهید حمید باکری" و "شهید ابراهیم همت" از مجموعه "به مجنون گفتم زنده بمان"، پرفروش‌ترین آثار انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب تهران هستند

همچنین کتاب‌های "اصغریخواه به روایت همسر شهید" و "رضوان‌خواه به روایت همسر شهید" از مجموعه نیمه پنهان ماه، از دیگر آثار پرفروش موسسه انتشاراتی روایت فتح در نمایشگاه کتابند.
محمدحسین کریمیپور، مدیرمسئول این انتشارات، کتاب‌های تازه منتشر شده روایت فتح را نیز از آثار پرمخاطب نمایشگاه امسال عنوان کرد و اظهار داشت: این انتشارات از وجود مخاطبان ثابتی برخوردار است که در نمایشگاه کتاب هر سال، برای تهیه تازه‌ترین تولیدات روایت فتح از این غرفه دیدن میکنند. جلدهای اول و دوم مجموعه سرداران با عناوین، "غریب غرب" و "مثل من و تو"، "شهید محمد جهان‌آرا" و "شهید احمد کاظمی" از مجموعه یادگاران، "جای پای فرهاد" و "مادر شهیدان قاضی" از مجموعه مادران و "قطار احمر"، زندگی نامه تهمینه اردکانی از مجموعه هنرمندان، عناوین برخی از کتاب‌های تازه‌ این ناشرند. انتشارات روایت فتح در مجموع 130 عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرده که 13 عنوان آن‌ها چاپ اولی اند. بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 24 اردیبهشت در مصلای بزرگ تهران برپا خواهد شد.
ارسال نظر: