استیصال صهیونیست‌ها از اسباب‌بازی جوانان فلسطینی

انتفاضه بادبادک‌ها

کدخبر: 2227676

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که دیروز سه شنبه حداقل ۲۰ آتش سوزی در پی پرتاب بادبادک ها و بالن های آتشین در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک غزه به وقوع پیوسته است.

نسیم آنلاین :‌ رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که دیروز سه شنبه حداقل 20 آتش سوزی در پی پرتاب بادبادک ها و بالن های آتشین در شهرک های صهیونیست نشین نزدیک غزه به وقوع پیوسته است.

این رسانه ها افزودند که نیروهای آتشنشانی که برای مقابله با آتش‌سوزی بادبادک‌ها در مرزهای باریکه غزه مستقرند برای مهار شعله های آتش در شهرک صهیونیست نشین "أشکول" نزدیک نوار غزه تلاش می کنند.

با آغاز راهپیمایی بازگشت شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می گیرند. این سلاح همان بادبادک های کاغذی است که با خود شیشه های مشتعل حمل می کنند.

در پی پرتاب بادبادک های آتشین خسارات سنگینی به زمین های کشاورزی و املاک شهرک نشینان صهیونیست وارد شده است و این در حالی است که رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به یافتن راه حلی برای جلوگیری از این آتش سوزی ها نشده است.

وزیر سابق اسرائیل:‌ برای مقابله با بادبادک‌ها باید غزه نابود شود

«الی ایشای»، وزیر امور داخلی پیشین رژیم صهیونیستی، عضو سابق حزب «شاس» و رئیس فعلی حزب «یاچاد» این رژیم، ضمن ابراز واهمه از بادبادک‌های کاغذی حاوی مواد آتش زا --که سلاح جدید مردم بی دفاع فلسطین در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی است-- و با اشاره به ناتوانی نیروهای صهیونیست در مقابله با این سلاح مدعی شد زمان عمل کردن فرا رسیده و غزه باید با بی رحمی تمام نابود شود.

او در مصاحبه با عروتص شوع، بادبادک های آتش زا را نوعی «سلاح تروریستی» توصیف کرد و مدعی شد: «بادبادک های ترور همان راکت های قسّام هستند و ما باید به شدت با پرتاب کنندگان آن که مورد حمایت حماس است، مقابله کنیم. باعث تاسف است که به آنها (فلسطینیان) اجازه می دهیم سازماندهی و روز به روز قوی تر شوند».

او در ادامه اظهارات وقیحانه اش گفت: «زمانی که آنها آتش را به سوی ما می فرستند، ما نیز باید آنها را آتش بزنیم. انتخابی نمی ماند جز اینکه غزه بیرحمانه نابود شود».

سلاح غیر قابل ردیابی که ضد ندارد

بادبادک‌های آتش‌زا را نه گنبد آهنین و نه هیچ فناوری پیشرفته‌ای نمی تواند رد یابی کند یا مانعی برای آن ایجاد کند. کسی که هدایت آن را در اختیار دارد کافی است در لحظه‌ای مناسب دست از هدایت آن بردارد، سلاح عمل کرده و نتیجه خود را حاصل می کند. این در حالی است که امکان متوقف کردن آن در هیچ یک از این لحظه‌ها حتی اگر متوجه آن شوند نیز ممکن نیست.

ارزان برای فلسطینیان و پرهزینه برای صهیونیست‌ها

این بادبادک‌های کاغذی با کمترین هزینه درست می‌شوند ولی در مقابل هزینه‌ای که برای دشمن ایجاد می‌کنند بسیار کلان و بزرگ است. اگر جوانان فلسطینی این بادبادک ها روی سر نظامیان صهیونیست بنشانند این سلاح میتواند سبب آتش سوزی در جمع نظامیان صهیونیست شود یا تجهیزات و محل حضور آنها را با خطر آتش سوزی‌های وسیع روبرو کند.‌

سلاح آمریکایی برای مقابله با بادباد‌ک‌ها

آمریکا سلاح جدیدی برای مقابله با بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینیان در نوار مرزی باریکه غزه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی، این سلاح یک نوع تفنگ دوربین‌دار است که لحظه به هوا فرستادن بادبادک‌ها و بالون‌های آتش‌زا اقدام به شلیک ماده‌ای آتش‌زا می‌کند که موجب آتش گرفتن بادبادک در آسمان قبل از ورود به داخل اراضی اشغالی می‌شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی از چند روز پیش استفاده از این سلاح جدید را آغاز کرده‌اند.

حمله جنگنده‌های صهیونیستی برای مقابله با بادبادک ها

شب گذشته پهپاد‌های جنگی رژیم صهیونیستی یک خودرو را اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه هدف قرار داد.

منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که خودروی هدف قرار داده شده متعلق به یک شهروند بوده و در برابر دادگاه فلسطین و بدون سرنشین پارک شده بود. بررسی ها نشان می دهد که پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با دو موشک این خودرو را هدف قرار داده اند.

منابع صهیونیستی مدعی شده اند جوانان غزه برای ارسال بادبادک‌ها از این خودرو استفاده کرده بودند.

ارسال نظر: